Noista traktoreista muuten...
Muistakaa hiljentää niiden taakse ja lähteä ohi vasta, kun vasemmalla puolella tietä EI OLE liittymää, jonne ne vois yhtäkkiä kurvata...
Liika paljon henkiä on mennyt noitten kans....
Sama sääntö pätee kaikkiin ohitettaviin, ja ne kaikki ei viitsi edes aina näyttää vilkkua kun kääntyy vasemmalle jollekin mökkitielle jonka liittymää ei edes kauempaa erota, siinä on vaaranpaikka jos sulla on juuri ohitustilanne ja joku kääntyy juuri sillä kriittisellä hetkellä sun eteen, että näitä pitää aivan erityisesti varoa.
Viimeks tänään...edellä menevä auto kääntyy risteyksestä vasemmalle ilman vilkkua...
Noh, ei ollut edes vaaratilanne...näihin on jo niin tottunut...
Siksipä puhun siitä vauhdin hiljentämisestä siihen taakse...silloin kerkiää vielä itse stopata, kun ei ole vauhtia 100 km /h...äkkiäkin.
Ja vielä tuohon jonon ohittamiseen....
Kyllä itse ainakin ymmärrän, että jonoa lähdetään purkamaan sieltä keulalta...tai annetaan ainakin niille rekan takana olijoille mahdollisuus lähteä ohi ensin.
Sama tilanne tänään...kymmenen autoa rekan takana, aukeaa ohituskaista...itse jännitän, kuinka moni lähtee ohituskaistalle, sillä tulen itse viimeisenä.
Joka ikistä autoa ohittaessani varustaudun siihen, ettei autoilija huomaa, vaan saattaa pökätä kylkeen...
Niin se vaan on...Jos lähtee jonon perältä...saa olla TOSI varovainen...pyörällä...
Ja niitä autoja tulee eteen...aivan varmasti...eikä niitä voi ennakoida, muuta kun omalla toiminnalla...
Mut en mä siltikään usko että kukaan koittaa TAHALLISESTI TAPPAA toisen liikenteessä....???
yammuttarelle sen verran, et voi olla, että oma kielenkäyttösi provosoi jyrkkiä vastauksia?
?
Ja ihan ilman sarvia ja hampaita.
Tää virtuaalimaailma provosoi ihmisä puhumaan liian jyrkästi toisista.
Muutenkaan en emmärrä tätä vihaa autoilijat versus motoristit...samassa jamassa siellä ruuhkaliikenteessä ollaan???