• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Lahden Moottoripyöränäyttely 5.-7.2.2010

Joo, nuori ja tyhmä, edelleen. Mä muistan kyllä Keke Rosbergin mestaruuden, mutta tosta jätkästä en ole/ollut koskaan kuullutkaan. On vissiin ajalta pärekori tms?
Ei millään pahalla, mutta pullossako sinä olet elänyt? Vai vasta harrastuksen aloittanut? Vaikkei nyt oman harrastuksen historia kiinnostaisikaan, niin Imatra-Saarinen-Agostini nyt on se peruslitania, jonka keski-ikäisiltä miehiltä aina kuulee, kun niille kertoo ajavansa moottoripyörällä.
Keski-ikäisiltä naisilta kuulee muuten saman litanian, mutta siinä Agostini on ensimmäisenä.  
wink.gif
Joo, pullossa sitten vissiin jos se on sen mitta, ettei seuraa asioita, jotka eivät kiinnosta. Mulle moottoripyöräily harrastuksena ja niillä kilpaileminen eivät kulje yhtämatkaa, enkä ihaile moottoriurheilijoita, ajavat he sitten moottoripyörällä, autolla, veneellä tai kelkalla. Tunnenkin vielä huonosti näitä tyyppejä.

Kun formuloita tuli vielä tv:stä, tuli nukuttua sunnuntai-iltapäivisin tv auki mukavat päiväunet eli pitäisi vissiin alkaa seuraamaan moottoripyöräkilpailujakin, että saisi univajetta vähemmäksi...  
idea3.gif

Etelä-Suomen sanomissa vähän taas juttua messuista, kävijämäärä odotuksia nostettu 40 000:n. Olivat saaneet tietoa, että ruotsista tulossa paljon väkeä, joiden on alunperin pitänyt lähteä hesan messuille.

Olivat yrittäneet järjestäjät myös saada pysäköinti tilaa järven jäältä, muttei kaupunki yllättäen siihen suostunu...  
mad.gif

Kaikki vaa liikkeelle niin saadaan messut ens vuonnakin Lahteen
smile_org.gif
Lienee turvallisuuskysymys, jos ei jää kestäkkään niin aika hässäkkä... Tilaahan siellä kyllä olis.
Ja varsinkin jään alla löytyy tilaa hyvin
biggrin.gif
Oishan se kyllä ikävää jos autot sattus sulamaan renkaistaan kiinni jäähän... Lehessä mainittiin jokin lomakohde Suomessa missä tällänen jääpysäköinti on käytössä, ehkäpä pohjosemmassa kylläkin :P

Etelä-Suomen sanomissa vähän taas juttua messuista, kävijämäärä odotuksia nostettu 40 000:n. Olivat saaneet tietoa, että ruotsista tulossa paljon väkeä, joiden on alunperin pitänyt lähteä hesan messuille.

Olivat yrittäneet järjestäjät myös saada pysäköinti tilaa järven jäältä, muttei kaupunki yllättäen siihen suostunu...  
mad.gif

Kaikki vaa liikkeelle niin saadaan messut ens vuonnakin Lahteen
smile_org.gif
Lienee turvallisuuskysymys, jos ei jää kestäkkään niin aika hässäkkä... Tilaahan siellä kyllä olis.
Ja varsinkin jään alla löytyy tilaa hyvin
biggrin.gif
Oishan se kyllä ikävää jos autot sattus sulamaan renkaistaan kiinni jäähän... Lehessä mainittiin jokin lomakohde Suomessa missä tällänen jääpysäköinti on käytössä, ehkäpä pohjosemmassa kylläkin :P
Tahkolla ainakin on ollut eikä oo kovin pohjoisessa.

Hiukka mänöö niinku ootee, mutta liekö tänä keväänä Oulussa mitään messu/näyttelytapahtumaa...

Lahteen ei täältä korvesta ihan hevillä pääse näillä näkymin kun olin juuri puukotuksessa, eli lääkäri-setä operoi vähän yläkertaa ja toipumisloma jatkuu ohi messu-ajankohdan...

Vieroitusoireet pakkaavat päälle, sillä vuosikausia on kevät alkanut mp-messuilta, mutta nyt asun täällä porojen ja maahisten luvatuilla selkosilla.  
buttrock.gif

OT: Mietippäs miksi se auto jäätyisi sen kummemmin järven jäähän kiinni, kuin routaisen maan pinnalla olevalle jäätikölle tai pilkillä olevan kaverin auto mereen?

Uskoisin, että teknisesti ongelmaksi tulisi nimenomaan se suunnaton jään päälle ladattava massa (halkeilee, vesi pyrkii jään päälle?) sekä toki myös vastuuasiat.

paikallisena pantterina sellainen kannanotto, Vesijärven jään päällä on (täällä pohjoisempana) vettä kivasti kerrostuneena niin ettei itse ainakaan ajaisi autoani sinne. molskis ja jäässä...

tietty jos parkkiksen jäädyttäisi rekkakuskit jäällä -tyyliin.

Ei sanota ja ainakaan Brandtilla ei tule olemaan. Hehän teki periaatepäätöksen olla mukana missään messuilla tänä vuonna. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö ko. maahantuojien edustamia pyöriä olisi esillä. Ison luokan hässäkkä ja vähäpukeiset tytöt varmaan puuttuu => ehkä tosiaan pääsee tutustumaan pyöriin.
joo jos kiinnostaa enemmä rassailla riistaruukkua ku katsella muijia...siis eihä tos loppupeleis ole oikein mtn ideaa et mennää tutustuu mopoo tonne messulle...joo hyötyä iha sikana ku siitä saa paljoakaa selville ku ulkonäköä ja vähä muuta...ne muijatha siel on aina parhaita ja pyörät katsotaa silti mut sellai et pääsis tutustuu pyörii enemmä niinno....
nixweiss.gif

Uskoisin, että teknisesti ongelmaksi tulisi nimenomaan se suunnaton jään päälle ladattava massa (halkeilee, vesi pyrkii jään päälle?) sekä toki myös vastuuasiat.
Vaik olis jään pinta kunnossa, ei vettä yms. niin vastuukysymykset tässä maassa vesittää kaikki vähänkin erikoisemmat ratkaisut. Kukaan ei halua laittaa nimeään paperiin missä puhutaan vähänkään riskeistä. Joka hommasta mikä menee poskelleen haetaan päätä vadille, ihan kun se auttais enää ketään jälkikäteen.

Onkos mp näyttelyissä yleensä hyviä tarjouksia ajovarusteista?

Ps: Menossa ekaa kertaa näyttelyihin 5.-7.2
smile_org.gif

Onkos mp näyttelyissä yleensä hyviä tarjouksia ajovarusteista?

Ps: Menossa ekaa kertaa näyttelyihin 5.-7.2
smile_org.gif
Juu teretulemas vaan kaikil. OrgWebShopin Osasto on Lahes A7.
033102beer_1_prv.gif

Ja monet muut osastot. Kyllä sieltä pitäs löytyy joka lähtöön sopivaa tavaraa.
Itse löysin teidän osastoltanne viime vuonna hyvän tankkilaukun ja vielä edullisesti
smile_org.gif

Harmittaa jälkeenpäin, kun tuli käytyä messut niin nopeasti. Kuulin vasta kotona kavereilta, että oli sitä ja tätä ja totakin tarjouksessa messuilla, kaikkea semmosta mitä ois ehkäpä sattunu tarviimaan.

tounge.gif

Se olisi sitten viikko messuihin!

Toivottavasti saa nähdä muutosta Helsingin messuihin JA PALJON!!

Toivottavasti lama näkyy ja homma keskittyy siihen että saa keskittyä moottoripyöriin, varusteisiin ja ilmiöihin. Toivon todella että järjestäjä on säästänyt ylimääräisessä showpaskassa ja näytteilleasettajat niissä lihakimpaleissa jotka makaa mopojen päällä niin ettei pyörää edes näe.

Näin referoituna järjestäkää messut moottoripyöräilijöille, niin pysyy turha porukka poissa!

Mä olen motoristi, Mä haluan moottoripyörämessut ja nää on kai järjestetty just Mulle!!??  
033102bebe_1_prv.gif

Kaljaa saa baarista, seksimessut on eri tapahtuma ja jos haluatte ruuhkaa menkää stockan hulluille päiville!

wink.gif

Tullaan tullaan!

Ei sulla Spagu sattuis olemaan lippuja? Poikien kanssa taas ollaan tulossa. Ja kerjuulla tietysti, panostetaan kolmen moton käyttöön.  
wink.gif

No, ei ole kynnyskysymys...  
smile_org.gif

Itse olen lähdössä tuonne katselemaan, tuore motoristi kun olen. Samaa tiedustelen kuin Henry67, eli onko jossain jotain jäsenetuja, ja mites kun on juuri liittynyt, eikä ole vielä jäsenkorttia, kai edut silti jotenkin saa?

Messuille ollaan täältäkin lähdössä. Lähinnä katselemaan kauden uutuuksia ja tapaamaan aina niin mukavia moottoripyöräilijöitä !

Messuilla on moottoripyöräparkki, järjestäjän kertoman mukaan ihan hallien läheisyydessä. Loistavaa!

Nyt vain talvikelpoiset kotkottimet riviin. Pitää tuoda vaikka retkikeitin mukaan ja plöräyttää kahvit siinä, niin pääsee talvimotorismikin oikealla tavalla esille.

Back