VuosiKertaGessu ?Haa! Mun gessupa on 2004, jolloin Ewanin ja Charlien siivittämä massatuotantobuumi ei ollut vielä pilannut laatua. Ilmankos mun puimuri vaan sysää ja sysää. Servojarruineen, peränlaakereineen ja kaikkineen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VuosiKertaGessu ?Haa! Mun gessupa on 2004, jolloin Ewanin ja Charlien siivittämä massatuotantobuumi ei ollut vielä pilannut laatua. Ilmankos mun puimuri vaan sysää ja sysää. Servojarruineen, peränlaakereineen ja kaikkineen.
Joskus tulevaisuudessa noita myydään "ajalta ennen laatuongelmia". Mukana vain perinteiset BMW-ongelmat, ei tuotantomäärän tuomia ylimääräisiäVuosiKertaGessu ?Haa! Mun gessupa on 2004, jolloin Ewanin ja Charlien siivittämä massatuotantobuumi ei ollut vielä pilannut laatua. Ilmankos mun puimuri vaan sysää ja sysää. Servojarruineen, peränlaakereineen ja kaikkineen.
18000 km ei todista vielä mitään suuntaan ei toiseen. Laita siihen nolla perään, ja muuta mieluummin vielä eka numero pykälää suuremmaksi, niin sitten aletaan olla alueella.Sitten faktaa: Ostin keväällä 2008 R1200GSA:n VIN: ZU52159 enduropaketti 2:lla, mm. ESA jne. Nyt mittarissa reilut 18 000 km, ei ainuttakaan häiriötä, Rissasen Tapsa vaihtoi 10 000 km:n huollossa "varmuuden vuoksi" (takuuseen luonnollisesti) EWS-antennin. Ajettu sisään aivan tehtaan ohjeiden mukaisesti, itseasiassa kait melkein koko ajan ajettu noissa raameissa, eikä edes tarvitse lisätä voiteluöljyä 10 000 km vaihtovälillä.
Onkohan minulla käynyt poikkeuksellisen hyvä tuuri vai mistä lienee kysymys?
Joo ja ei. Vanhassakin mallissa on ollut "runsaasti" ongelmia. Kuitenkin ilmeisesti lähinnä LT:n alla. Aiheuttajana ilmeisesti pyörän paino ja tyypillisesti pitkät ajomatkat. LT:ssähän on sama perä kuin K-, 1100- ja 1150-sarjan Puimureissa.Kyllä se perälaakeriongelma tuli nimen omaan tämän uuden perän myötä. 1150:n ja 1100:n kohdalla ei mitään suurempia problemeja ilmennyt. 1100 Gs:ssä oli siitä luopuessani 80 tkm ja RT:ssä yli 100 tkm, Gs:n vaihdoin etupyörän laakerit, muttei kummassakaan takana ongelmia.