Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IsoPoika sanoi:Mulla on tallissa varaperässä kyseinen laippa halki levyn kiinnitys rivasta ja myös yhdestä renkaan pultin kohdasta. Olen hankkinut perään käytetyn laipan joka sekin näyttää olevan yhdeltä pultilta halki. Oisko se kolmas viallinen vielä tuolla pyörässä kiinni?..
Siinä kuvia.
katso liitettä 6598katso liitettä 6599katso liitettä 6600
. Kiva ajaa autobaanaa max 120 km/h
XX-xenon sanoi:takapalat menis tosiaan siinä samalla, tuskin ne siitä mitään veloittaa. tai mene ja tiedä, onhan siinä toki vaivaa muutaman minuutin edestä..
Juffe sanoi:Palojen hinnan vaan ottivat.
mek sanoi:Kirjettä mulle ei koskaan tullut tuosta jarrulevyn laipasta, pyörä 10/07 GS, tuotu itse Saksasta käytettynä maahan (hankittu BMW-jälleenmyyjältä Saksasta). Maanantaina käytin Gessua 60 tkm huollossa ja pyysin tekemään tarvittavat takaisinkutsut samalla. Laippa oli vaihdettu ja bensaletkujen liittimet pumpun päällä vahvistettu. EMC:lle täydet pisteet, maahantuojalle ei niinkään, koska eivät vaivautuneet tästä mitenkään tiedottamaan. En tiedä enkä kysynyt, olisiko laippa vaihdettu joka tapauksessa, jos en olisi huoltoaikaa varatessa maininnut, että tekevät myös takaisinkutsut.
Vanha laippa oli täysin ehjä, samoin bensapumpun liittimet.
GSR600 sanoi:Kyllä järjestelmä herjaa avoimista kampanjoista kun pyörän tiedot merkkihuollossa järjestelmään syötetään.
Ei kyseistä kutsua ole vielä minullekaan tullut. Kysyin Heinolta, katsoivat koneelta että laipan vaihto sekä bensaletkujen liittimet näkyvät avoimena ja tehdään automaattisesti seuraavan huollon yhteydessä.
Kutsuja lähetetään neljänä eri postitusjaksona kesän ja syksyn aikana.