Oma ongelma vaimo kyydissä on lähinnä se et jos jossain teltas yövytään eikä siin ole kahvitarjoilua niin aamulla kun etappi alkaa niin pitää otta stoppi ekas paikas misä sitä kahvia saa,puol tunti/tunti sen jälkeen on kusitauko,mutt sen jälkeen ei olekkaan mitään ongelmia,kyll vaimo istuu siin takana ihan tarpeeks kauan ettei tarvii pois päästä välillä enemmän ku mitä minä otan röökitaukoja
Asia eri tottakai jos on jottain mitä pitäis kameralla ikuistaa ym sellaiset,mut silloin pysähdyn kyllä ihan ilman käskyäkin
Meillä alla kottaraisen krossipenkki ja pisin päiväetappi vaimo kyydissä on yli 1000 kilsaa,silloin stopattiin vain syömään/tankkaamaan ja mun pakolliset röökitauot misä vaimo jaloitteli samalla,ja hyvin meni sekin,toki vaimo kyll sanos ettei ikinä enää samanlaista päiväetappia
Mut oli hänen oma idea et viimeinen ajopäivä venys noinkin pitkälle kun halus kotiin omaan sänkyyn nukkumaan
Mä luulen et teil on liian pehmeä penkki,heitä palasen sitä harmaata makualusta penkin ja persen väliin jos ei perse painuis niin syvälle penkkiin siit?
Tai kokeile jotain muuta?
Mut tosiasia on se et liian pehmeä/leveä penkki ei välttämättä ole niitä mukavampia