Ei,mutta voi roikottaa jalat suorina jos haluaa ilman et osuvat mihinkään,pyörä kun on tarpeeks korkea ja penkki kun on sleä eikä rappumalli niin silloin kun minä seison vaimo voi liikutella miten haluaa siin takaa,myös sillä tyylillä et perse pikkasen nousee penkist samalla kuin asentoa/paikka siirtää.Nouseeko vaimos koskaan seisomaan kesken matkan?Ite vältän sen tulpan ajamalla seisten,välillä pitkiäkin matkoja,pyörä kun on matkaenska niin on jopa hemmetin mukava ajoasento,samalla vaimo pääsee liukuu penkillä miten haluaa eteenpäin-taaksepäin,välillä heitän jalat kaatumarautojen päälle et tule ajettua customtyylillä eli jalat edellä ja vaimo käyttää mun jalkatappeja siinä aikana.
Löytyy niin moni eri ajotapa matkaenskal mistä takapenkikiläinenkin hyötyy kun penkki on sileä ja yhtenäinen eikä rappumallinen.
Kovasti vaimokin tykkää välillä mun jalkatappeja käyttää kun saa polvet ihan eri asentoon välil.
Enkä mä nytt ihan usko et toi proppu olis niin ihmeen normaalia et sitä saa jos ei pidä taukoja tarpeeks usein
Hyvä tekosyyhän se on jos ei muuta keksitä,lääkärin määräys nääs
Ja kyllä meilläkin niitä taukoja pidetään jos siltä tuntuu,ei vaan aina huvita turhaan niitä pitää jos ei kukaan haluaa niitä?
Röökin (ilman kyytiläistä) voi poltella samalla kuin ajaakin,samalla tavalla hoituu syöminen/juominen jos oikeastaan on kiire tai sitten vaan jos ei huvittaa stopata välil.