Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
karoliinasalmin sanoi:Minä en ole vaihtanut enkä vaihda mutta 600 kyykyn rinnalla KTM 250EXC-F valkokilpi.
- Maantiellä aika ponneton mutta pystyy ajamaan jopa Espoosta Hyvinkäälle enskaradalle - max 80 km/h. Vannelukon takia renkaat epäbalanssissa ja meno on aika pompottavaa, nykivää ja tärisevää asfaltilla.

.
Diesel sanoi:Vähän OT mut kannattaa tasapainottaa pelkät vanteet rengaslukkojen kanssa tosta kotarista!
karoliinasalmin sanoi:Anteeksi myös lievä OT, mutta kiitos vinkistä! Täytyy tehdä näin. Epäilemättä tarrakiinnitteiset ei kestä kun muutenkin osat tippuu metsäajossa, nytkään en tiedä missä toinen takavilkku on tai minne pohjapanssari jäi.
Itse asiassa tämä varmaan pätee ns. katuenskoihinkin, tai ainakin 690 Enduro R:ään vielä, jos niissä on aidot enskanappulat alla, joten ei niin OT.

Pekkavee sanoi:Tuota foorumia kannattaa selata.
Pohjolan kurapyöräilijät
Sinne voi heittää vaikka saman kysymyksen ja vastauksia tulee taatusti.
Pekka
![]()
Muutama ilta mennyt kun lukenut itsekin sieltä mitä on mainittu kotarin 690 endurosta, bemari gs 800 ja boxeri gessuista ja tietenkin mitä porukka on pitänyt uudesta trumpan xc 800 tigrusta( perhanan trumppalaiset ajaa enemmän kuin lätisee netissä).
ja paaaljon muuta.Koheltaja sanoi:Jos nappulat alkaa sylettämään niin aina voi hankkia motovanteet, vaihtaminen on helppoa ja taas on eri tyyppinen pyörä alla joka suorastaan kerjää mutkatietä.
Elä muuta sano ,nyt haluttaisi saara joku 250-350 kuutioinen oikein näppärä tuonne mettäajoon.gixxerman sanoi:Sitten,hiukan ot,mutta enskassakin rupee kaipaamaan koko ajan pienempää(lue,kevyempää ja tehokkaampaa)nyt olen hyvin tyytyväinen tuohon Betaan,Alp,S 4.0,hyvä yleiskone![]()