Jone-83- sanoi:Just kävin kattomassa niin 5km päässä omasta kämpästä olis ihan joku ratakin mikä taitaa olla ihan ilmainenkin, ajoajat ti ja to isommille ku 85cc. uskaltaiskohan tonne joku kerta.
Missä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jone-83- sanoi:Just kävin kattomassa niin 5km päässä omasta kämpästä olis ihan joku ratakin mikä taitaa olla ihan ilmainenkin, ajoajat ti ja to isommille ku 85cc. uskaltaiskohan tonne joku kerta.
Sjuggen sanoi:Missä?
Jos kommentoisin tuota vannekokoa.Itse en tykkää ajaa motovanteilla hiekalla ja huonoilla teillä,jos puhutaan 17'' vanteista,mitä ymmärrän motovanteiksi.Itselle ainut ja oikea on noihin pyöriin 21'' etunen,meno on paljon rauhallisempaa pehmeällä ja huonoilla teillä.Bemarissa mulla on 19'' ja Betassa 21'' etunen ja siinäkin vielä huomaa eron.Kommentti siksi,kun tässä ketjussa puhutaan motovanteista hiekkatielle.

Jone-83- sanoi:Klaukkalassa, sitä tossa ihmettelin, kun en mistään löytänyt mitään tietoa siitä, duunikaveri vain kertoi, että oli joskus käynyt kattoo siellä, niin osas neuvoa paikalle. Kävin tänään itse siinä parkkipaikalla, ni siel oli aika paljon kärryjä ja pyöriä.
En sen kummemmin jääny ajeluja kattomaan, ku sen verran mitä siihen parkkikselle näkyi, et ei tietoa onko millanen rata.
Ja nyt sen katoin, niin on se Nurmijärven moottorikerhon rata ja on vain jäsenille.
Husky510 sanoi:Jos se on siellä omakotitalon takana, siinä on vierässä joku kuljetusyrittäjä, siellähän pitää olla jäsen. Muuten tulee joku häätä. Näin luki siinä kyltissä???
Jone-83- sanoi:Missäpäin jengi oikeen ajelee enskoilla? kait se on vaan mentävä joillekin metsäteille, mitkä ei ole kiellettyjä.
Koheltaja sanoi:Sulla on lähimmät enskaspoorit EMK:lla ja VMK:n Hanskalliolla, ja rossia tietenkin tollasella pyörällä![]()