• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kyparättä ajelu vs. potta päässä kaahailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yahama
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun mielestä todella typerää naureskella tommoselle "Ei uskaltanu ite ajaa kotiin" -tapaukselle.

Tuohon osoittaa mitä suurinta itsetuntemusta ja ymmärrystä omaa osaamista kohtaan, ettei lähde liikenteeseen sellaisella laitteella, jota ei usko hallitsevansa. Huomattavasti fiksumpaa opetella uuden mopon niksit jossain hieman syrjemmällä ja rauhallisessa liikenteessä kuin suoraan liikkeen pihasta vilkkaseen liikenteeseen.

Itekin olen yhden mopon kaverin puolesta ajanut liikkestä vähän rauhallisempaan paikkaan, ettei tartte uudella laitteella ja vähän vaillinaisilla taidoilla suoraan kurvata kehä III:n ruuhkaan.

Viimeksi muokattu:
Nitrous sanoi:
Mun mielestä todella typerää naureskella tommoselle "Ei uskaltanu ite ajaa kotiin" -tapaukselle.

Tuohon osoittaa mitä suurinta itsetuntemusta ja ymmärrystä omaa osaamista kohtaan, ettei lähde liikenteeseen sellaisella laitteella, jota ei usko hallitsevansa. Huomattavasti fiksumpaa opetella uuden mopon niksit jossain hieman syrjemmällä ja rauhallisessa liikenteessä kuin suoraan liikkeen pihasta vilkkaseen liikenteeseen.

Itekin olen yhden mopon kaverin puolesta ajanut liikkestä vähän rauhallisempaan paikkaan, ettei tartte uudella laitteella ja vähän vaillinaisilla taidoilla suoraan kurvata kehä III:n ruuhkaan.

Vaikka tuollaisessa kohtaa ehkä pieni arviointivirhe hankinnassa tapahtuukin, juttu on tosiaan kuitenkin niin,
että isokin pyörä menee juuri sen verran kun kääntää, mutta ihan tyhjällä päällä, tyhjät päällä,
soi hoosiannat jo piikilläkin varsin nopeasti:D.

Noi kaksi jälkimmäistä juttua tahtoo olla paljon vaikeampia saada oikenemaan ja sen myötä
elinikäennustetta nostettua.

Vaikka se kauhea klisee onkin, niin tuolla mennään monessa hommassa ihan maailman kärjessäkin
pitkälti sillä, että on joku käsitys kulloisestakin "omasta tapin paikasta".

Tottahan sitä kuuluu aina hieman kokeilla ja siirtää. Muuten ei juuri kehitystä tapahdu.
Mutta ei sitä liioin tapahdu kun mennään koko ajan täysiä päin seinää.
Siinä ei auta vaikka pää onkin repussa.... turvassa selkäpuolella:p.

Back