Kypärän hihna

Kypärän hihna - ...laitatko aina kiinni?

• Hihna on aina kiinni kun ajetaan

Ääniä: 4 100,0%
  • Lyhyitä pätkiä ajettaessa jää auki

Ääniä: 0 0,0%
  • Kypärä pysyy päässä ilman hihnaakin

• Ei kypärää, ei hihnaa

• Ääniä yhteensä
    4
Arain Condorissa tupla-D-lukko, tykkään siitä kyllä ja tuntuu luotettavammalta kun pikalukko. Aina kiinni ajaessa, aina, ja nepparilla loppuhärpäke kiinni. Pari kertaa unohtunut kun kiinnityshetkellä on tullut jokin totutusta poikkeava juttu väliin - on ollu pakko pysähtyy laittaa kiinni heti kun on tajunnu. Eipä sillä kypärällä sitten mitään tee, jos kaatuu ja hihna ei ollukaan kiinni.

Totta h.......sä aina kiinni!
veryangry.gif

DD ja aina kiinni, Kelkka kypärässä on "pikalukko" ja itse olen sitämieltä että tuo DD on paljon helpompi kiinnittää kuin ronkkia sitä "pikalukkoa" kiinni ja todeta vähän ajan päästä että ei se sit mennykkään lukkoon.

D-lenkillä. Aina kiinni.

Vähän joutui valehtelemaan, kerran tuossa ihmettelin, että mikä kolkkaa kypärään ja remmihän perkele oli jäänyt auki...
withstupid.gif

Mites toi tupla D-kiinnitys pelittää? ku nykyisessä kypärässä on pika lukko mutta olen ostamassa uutta kypärää jossa on dd.
Kiinni on aina ollut ja tulee aina olemaan!

Ei kai tässä äänestyksessä jos tässä nyt ollaan vakavissaan liikkeellä, ole kuin yksi ainoa vaihtoehto, eli tietysti kiinni, ja kunnolla.

Tottakai aina kiinni... Joskus on tosin jäänyt vahingossa auki, mutta silloin heti tien sivuun ja kunnolla potta kiinni!
wink.gif

Back