Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kävin ostamassa kanssa ton hjc r-pha 10:n ja nyt pääsin testaileen.Mitä olet mieltä kypärän hengitysilman tuuletuksesta? Laittelin juttua tämän ketjun kakkossivulle... Itselläkin siis sama kypärä käytössä.Nyt pitää oikein kehua. HJC R-PHA 10!
Oppia ikä kaikki. Enpä ollut ennen kuullutkaan, että kypärä pitää ostaa mittanauhan lukeman perusteella! Mulla on kai päässä joku vika, kun tällä konstilla se ei taatusti ainakaan onnistu.Joo. Myyjän vika. Mitäs tuli kyselemään. Olis pitänyt antaa sun yksin arpoa kokoa. Kait sanoit myyjälle että tää on väärä koko ja se löi kuitenkin kypärän kassiin, otti rahat lompakosta ja saattoi ovelle. On toi kyllä törkeetä!!!
juu siinä se seiso vieresssä ja koitin arvuutella sopivaa kokoa ja tokas että jos se on tiukka niin se on oikea koko mutta toisin kävi.sit kun jonkin aikaa olin ajannut potalla ja se asettu muotoonsa niin se olikin liian iso.
myyjä myy tavaraa voiton toivossa ja saa leipänsä siittä.se ei mua haittaa mutta ku vois myydä tarkemmin asiakkaan tarpeisiin ja saada sitä kautta tyytyväisen asiakkaan..
mittanauha (elastinen) ja sillä ottaa mittaa pollasta valmistajan antamien mittojen mukaan ja siittä Omasta mielestäni olisin saanut sopivamman potan..
Päänupit on sen verran eri mallisia että kompromisseja joutuu tekemään. Olen joutunut aina ostamaan mittanauhan ilmoittamaa kokoa suuremmat kypärän, koska jostain syystä leukasuoja tulee liian lähelle pienemmässä koossa. Kannattaa myös huomata, että ainakin Shoein kypäriin saa eri paksuisia poskitoppauksia, joilla sopivuutta voi parantaa oman nupin muodon mukaan. Näitä löytyy vakiota paksumpina ja ohuempina.Oppia ikä kaikki. Enpä ollut ennen kuullutkaan, että kypärä pitää ostaa mittanauhan lukeman perusteella! Mulla on kai päässä joku vika, kun tällä konstilla se ei taatusti ainakaan onnistu.Joo. Myyjän vika. Mitäs tuli kyselemään. Olis pitänyt antaa sun yksin arpoa kokoa. Kait sanoit myyjälle että tää on väärä koko ja se löi kuitenkin kypärän kassiin, otti rahat lompakosta ja saattoi ovelle. On toi kyllä törkeetä!!!
juu siinä se seiso vieresssä ja koitin arvuutella sopivaa kokoa ja tokas että jos se on tiukka niin se on oikea koko mutta toisin kävi.sit kun jonkin aikaa olin ajannut potalla ja se asettu muotoonsa niin se olikin liian iso.
myyjä myy tavaraa voiton toivossa ja saa leipänsä siittä.se ei mua haittaa mutta ku vois myydä tarkemmin asiakkaan tarpeisiin ja saada sitä kautta tyytyväisen asiakkaan..
mittanauha (elastinen) ja sillä ottaa mittaa pollasta valmistajan antamien mittojen mukaan ja siittä Omasta mielestäni olisin saanut sopivamman potan..
Ja sitten vielä se "elastinen mittanauha". Eipä muuta.
Visiirin löysyyden lisäksi sen aiheuttama meteli on saatanasta. Kypärän muoviosat on liian haperoita. Avatessa kun sattuu sormi hipasemaan, niin jo lähtee muovinpalat lentoon milloin mistäkin kohtaa.schupertti c3 on hyvä potta mutta miksi visiiri on niin löysä? eikö sitä saa kiristettyä millään? ei pysty ajaan visiiri auki kuin mateluvauhtia, vähänkin nopeempaa niin tuuli painaa visiirin kiinni
muuten en keksi huonoa sanaa potasta
korjataan se sana "elastinen" mittanauha "joustavaan" mittanauhaanOppia ikä kaikki. Enpä ollut ennen kuullutkaan, että kypärä pitää ostaa mittanauhan lukeman perusteella! Mulla on kai päässä joku vika, kun tällä konstilla se ei taatusti ainakaan onnistu.
Ja sitten vielä se "elastinen mittanauha". Eipä muuta.
Noh, kahden Shoei.n kokemuksella: 5 senttinen on oikea työkalu ainakin Z-One ja Raid II malleihin.Oliskohan ihan kolikoista apua? Avasin ruusvit viimeksi Leathermanilla ja ajattelin myös, että palasina ovat muutaman avaamisen jälkeen. Kuuluisiko lipan poistamisen jälkeen ruuvien paikalle laittaa jotain? Kypärän mukana ei tullut mitään lisäpalikoita, ei edes tulppaa päälaelle. Nyt siinä on teippi koristeena...Shoein Hornet DS. On kovin tuskaista aina visiiriä irroittaessa etsiä talouden suurin ruuvimeisseli ja murjoa hentoisia muoviruuveja rikki, koska ruuvin pää on niin ihmeellisen kokoinen. Ehkä jollakulla on tähän ongelmaan sopiva ratkaisu?
Kuulostaa melko tarkalta mittavälineeltä..korjataan se sana "elastinen" mittanauha "joustavaan" mittanauhaan![]()
Kokeile painaa sitä styroksia "kasaan".Kypäränä Schuberth C3, muuten hyvä kypärä rillipäälle, mutta painaa otsasta.
Onko parannus/korjausehdotuksia tälle asialle? Älkää ehdottako uuden ostamista, köyhällä ei ole varaa.
Tervehdys!Kypäränä Schuberth C3, muuten hyvä kypärä rillipäälle, mutta painaa otsasta.
Onko parannus/korjausehdotuksia tälle asialle? Älkää ehdottako uuden ostamista, köyhällä ei ole varaa.
On kokeiltu ja helpompi tuntuis olevan mäjäyttää vasaralla omaan otsaan lommo siihen kohtaan. Tosi tiukkaa tavaraa on se "styroksi" tai mitäsenyton...Kokeile painaa sitä styroksia "kasaan".Kypäränä Schuberth C3, muuten hyvä kypärä rillipäälle, mutta painaa otsasta.
Mattoveitsellä olen leikellyt vaimon sharkista siitä otsan kohdalta styroksia vähän kerrallaan veks...On kokeiltu ja helpompi tuntuis olevan mäjäyttää vasaralla omaan otsaan lommo siihen kohtaan. Tosi tiukkaa tavaraa on se "styroksi" tai mitäsenyton...Kokeile painaa sitä styroksia "kasaan".Kypäränä Schuberth C3, muuten hyvä kypärä rillipäälle, mutta painaa otsasta.
Vai mitan perusteella pitäisi kypärä hommata?korjataan se sana "elastinen" mittanauha "joustavaan" mittanauhaanOppia ikä kaikki. Enpä ollut ennen kuullutkaan, että kypärä pitää ostaa mittanauhan lukeman perusteella! Mulla on kai päässä joku vika, kun tällä konstilla se ei taatusti ainakaan onnistu.
Ja sitten vielä se "elastinen mittanauha". Eipä muuta.![]()
jihaa kiva et sun pää on noin iso ja täynnä ilmaaVai mitan perusteella pitäisi kypärä hommata?korjataan se sana "elastinen" mittanauha "joustavaan" mittanauhaanOppia ikä kaikki. Enpä ollut ennen kuullutkaan, että kypärä pitää ostaa mittanauhan lukeman perusteella! Mulla on kai päässä joku vika, kun tällä konstilla se ei taatusti ainakaan onnistu.
Ja sitten vielä se "elastinen mittanauha". Eipä muuta.![]()
Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka nauttivat jännityksestä ja tykkäävät lotota.
Kumma homma, kun meikäläisen päähän istuu hyvin, valmistajasta ja mallista riippuen koot 56-60cm. Joistakin kypäristä 60cm saatta vielä painaa esim otsaa, tai ei muuten istu.
On ollut kyllä röyhkee myyjä, kun on väkisin myynyt sulle liian ison kypärän, vaikka on varmasti siitä sivusta nähnyt miten huonosti se istuu juuri sinun päähäsi.
Ja kuminauha on paras mittaväline IMO!
Nimim. Trollauduinko?