Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä, en ole ollut kovinkaan tyytyväinen, mielestäni ylimainostettu ja hintaa on liikaa koska halvemmalla saa parempia, myin Shubertin pois ja ostin Airoh J sataviitosen joka sopii mulle paremmin kuin Shubert, myös HJC ZF-9 pidän parempana joka on mun kakkos kypärä.tontze sanoi:Schubert C3, odotin enemmän .. Huurukaappi, leukatuuletusräppänä puhaltaa suoraan silmille :/
Velmu84 sanoi:Hjc r-pha 10:ssä ihan paska ilmastointi ( leukaventtiilillä ei mitään virkaa tuulee naamaan molemmilla asennoilla), epämukava leukahihna, pieni pinlock ja pirullinen putsata itikoista. Ainoa hyvä koko potassa on vakaus ja musta väriToisessa shoein xr-1100 ei mitään noista vioista ja on vielä huomattavasti mukavampi pitää päässä. Liputan voimakkaasti shoein puoleen tällähetkellä
![]()
terowave sanoi:Muutaman vuoden ikäisestä Arai Chaserista ei ole juuri pahaa sanottavaa, mitä nyt taaempi tuuletusnamiska on välillä jumittunut ottaessaan osumaa hyllyn tms. kanssa. Ja visiirin vaihto on vähän kinkkistä.
Nyt on kuitenkin vaihto edessä ja hajottaa pohtia mitä tulee tilalle, kun jotain muuta tekis ehkä mieli.
Kaimaani sanoi:HJC R PHA-MAX, kevyt avattavaksi kypäräksi, tuuletus toimii, kohtuullisen hiljainen, ja on aerodynaamisesti vakaa. Miinukset, tunnin ajon jälkeen alkaa "vanne puristaa päätä" tuskallisesti. Eli vaikka liikkeessä sovitin ym. ei oikeasti sovi tähän kaaliin. Sitten vielä: aurinkovisiiri ponnahtelee auki ja muutenkin toimii huonosti. Toinen leuan kiinnitysnupeista on irronnut, kiinnitys on nyt vain toiselta puolelta. Sen pitäisi mennä takuuseen, luulen.
Eli jotain pientä parantamista tässä vielä on.
Pienellä treenauksella se käy muutamassa sekunnissa:terowave sanoi:Muutaman vuoden ikäisestä Arai Chaserista ei ole juuri pahaa sanottavaa, mitä nyt taaempi tuuletusnamiska on välillä jumittunut ottaessaan osumaa hyllyn tms. kanssa. Ja visiirin vaihto on vähän kinkkistä.