Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tonttuj sanoi:Vuoden tai parinkin takaisia kuvia tulee uusina kuvina jahtiketjuihin.
Kai se periaate on edelleen, että jahtikuva on otettu kohteen löytämisen yhteydessä tai sen jälkeen.
Smistik sanoi:Kanta-Häme tuntui viime kesänä aktiivisemmalta. Tosin itse tullut aika epäsäännöllisesti osallistuttua aina. Tänä kesänä kelit olleet sysipaskat niin ei nappaa mihinkään juuri lähteä. Välillä itelläkin aika mielikuvituksettomia kohteita kun ei oikein tunne paikkoja. Vaikka muutaman vuoden tullut näitä samoja teitä koluttua. Keskittynyt aikasemmin lähinnä kyttäämään puskia ja suikkalakkeja vs. viisarin näyttämä... Ahkä tämäkin jahtailu hiipuu välillä kunnes taas saa vauhtia uusista tyypeistä. Motocatching kuulostaa kohteiltaan paremmalta mutta eipä ole sitä jaksanut kokeilla
SooSoo sanoi:Luulin että oon vaan aamusta sen verran unenpöpperössä, etten tajua jotain uusia ominaisuuksia, mutta joko olen edelleen, tai sitten siitä on tullut
Kokeilen vaihteeksi Photobuckettia, toi Imgur jäi oikeastaan käyttöön Lumian peruista viime keväältä, kun siinä se toimi hyvin.
tonttuj sanoi:Vuoden tai parinkin takaisia kuvia tulee uusina kuvina jahtiketjuihin.
Kai se periaate on edelleen, että jahtikuva on otettu kohteen löytämisen yhteydessä tai sen jälkeen.
Smistik sanoi:Kanta-Häme tuntui viime kesänä aktiivisemmalta. Tosin itse tullut aika epäsäännöllisesti osallistuttua aina. Tänä kesänä kelit olleet sysipaskat niin ei nappaa mihinkään juuri lähteä. Välillä itelläkin aika mielikuvituksettomia kohteita kun ei oikein tunne paikkoja. Vaikka muutaman vuoden tullut näitä samoja teitä koluttua. Keskittynyt aikasemmin lähinnä kyttäämään puskia ja suikkalakkeja vs. viisarin näyttämä... Ahkä tämäkin jahtailu hiipuu välillä kunnes taas saa vauhtia uusista tyypeistä. Motocatching kuulostaa kohteiltaan paremmalta mutta eipä ole sitä jaksanut kokeilla

tonttuj sanoi:Kyllä tätä touhua poikkeuksellisen paljon tänä vuonna on häirinnyt myös ylipitkät työpäivät.
En ole tänä vuonna jahdannut kun en alkukesästä juuri ajellutkaan. Olen toki seuraillut jahtiketjuja että missä mennään ja olen vilkuillut myös kaukaisempien alueiden kuvia.-perttu- sanoi:Yksityistietä saa ajaa kun sitä ei käytä jatkuvasti... Miksei siis kohde voisi olla yksityistien varressakin![]()