• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtikeskustelut - kaikki kuvajahdit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
EsosRS sanoi:
En kuitenkaan tiedä ajaneeni koskaan . . . asfalttipäällysteistä yksityistietä. Uskon, että sellaisiakin on.
Mulle on jäänyt jostain mielikuva, että Antiaistentie olisi yksityistie. Läpiajettava pitkä päällystetty pätkä Karkkilan lähellä. Voin olla väärässäkin, ei löytynyt nyt googlettelemalla oikein mitään faktaa. Tuli vain tuosta maininnasta mieleen.

Pande_K sanoi:
Mulle on jäänyt jostain mielikuva, että Antiaistentie olisi yksityistie. Läpiajettava pitkä päällystetty pätkä Karkkilan lähellä. Voin olla väärässäkin, ei löytynyt nyt googlettelemalla oikein mitään faktaa. Tuli vain tuosta maininnasta mieleen.

Olet osittain oikeassa. Se on yksityistie Kärköläntiestä suurinpiirtein Vähäveden Retkimelontakeskuksen risteykseen asti. Tarkkaan en muista missä se raja menee. Loppupätkä Suonpääntien risteykseen asti on yleistä tietä.

Edit. Täsmensin teiden nimiä, ja lisäsin karttalinkin

Viimeksi muokattu:
Laittelin aikani kuluks muutamia merellä sijainneita itä-uudenmaan kohteita kartalla oikeisiin paikkoihin muutamasta en ollut varma niin jätin ne merelle kellumaan.

Bartti sanoi:
Laittelin aikani kuluks muutamia merellä sijainneita itä-uudenmaan kohteita kartalla oikeisiin paikkoihin muutamasta en ollut varma niin jätin ne merelle kellumaan.

Päivitin Itä-Uudenmaan karttaa. Lyökääs nuo merellä seilaavat "Halkian valot" oikeaan kohtaan kun tarkkaa sijaintia en itse muista. Dänks:thumbup:
Ollaan muuten aika lailla tasoissa Länsirintaman kanssa.

Jansson74 sanoi:
Päivitin Itä-Uudenmaan karttaa. Lyökääs nuo merellä seilaavat "Halkian valot" oikeaan kohtaan kun tarkkaa sijaintia en itse muista. Dänks:thumbup:
Halkian vanhat liikennevalot siirretty aikas tarkasti kohdilleen.
Siitä #105 silta ei oo mitään tietoa :sad3:

ilpom1500 sanoi:
IMGUR on jotenkin muuttunut.
Juu imgur ei anna linkkiä suoraan kuvaan. Linkki kuvasivulle päättyy kuvan random koodiin, esim näin: http ://imgur.com/QpcZyuG (lisäsin yhden välilyönnin tuohon jottei foorumi linkitä sitä!)
lisää tähän koodiin perään merkit .jpg niin se on sitten linkki suoraan kuvaan! Eli tuo mun äskeinen kirjoitetaan näin: http ://imgur.com/QpcZyuG.jpg
Got it?

wp_ss_20151015_000479bba.png

Näyttääkö kellään muulla Windows Phonen Tapatalkissa Imgurista (erityisesti Go-Zan linkkaamat) linkattavat kuvat tältä? Onkos tämä nyt joku mikkisoftan ominaisuus, kun Padilla näkyy normaalisti? Työpöytäversiota mikkisoftalla tarkasteltaessa näkyy normaalisti mutta Tapatalkissa ei.

Edit. Täsmensin

Edit2. Muokkasin screenshottia pienemmäksi

Viimeksi muokattu:
Perustelin noita 2016 jahtiketjuja.
Nollataanko Kuvapelin kuvatkin vuodelle 2016?

Kiitoksia Pitkiss :jippikaijee: Nyt on lääniä jahtailla ja toivottavaa ois et jos vetelee tonne rajoille ni helposti tunnistettava mieluusti,kiitos :)

Back