• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
McStadey sanoi:
Olin ihan varma et tiiän mis toi on, kun oon pari kertaa täs ajanu siit ohi, mut menin sit tutkimaan googlesta enkä löytänykkään mokomaa...:no: Kauppaan pitäs päästä et saa ruokaa naamariin, mut eihä sitä voi lähtä ajelemaan kun eipaikkaa löyrykää :grin:

Ehkä kaikki ei huomannut, mutta lisäsin jo hetki sitten kuvan yhteyteen vihjeen eli teollisuusalueella jonka paikalla muuten vuosia sitten oli kallio; mut sehän on jo murusina Turun ympäristössä... Ja näkyy Googlessa!

Toivottavasti ei nälkäkuolema uhkaa... :p

Ei ehtinyt vihjeitä lukemaan, mutta avantintieltä löytyy lämpöä...

IMG_9436.JPG

Pavel Pude sanoi:
Myöhässä ollaan, terveiset avantista..:)

tulitko kenties vastaan Hämeentiellä? Joku supermotoilija keltasella etuvalolla tarjoa sormi.oroa ja auttamattomasti tuli fiilis et myöhäs ollaan:p pakko oli pysähtyä ja todeta että myöhässä oltiin ja pahast:doh:

McStadey sanoi:
tulitko kenties vastaan Hämeentiellä? Joku supermotoilija keltasella etuvalolla tarjoa sormi.oroa ja auttamattomasti tuli fiilis et myöhäs ollaan:p pakko oli pysähtyä ja todeta että myöhässä oltiin ja pahast:doh:

Juu minähän se olin, mäkin aluks luulin et se oli se pääkallomesta tuosta lämmöstä mutta eipäs ollutkaan..:p

Piikkiön kirkko
9273791995_79d6e120b3_b.jpg

Melkeen jouduttiin hääautoksi :grin:
Siks kuvakin vähän kauempaa otettuna ...siis häät oli alkamas kirkolla

Viimeksi muokattu:
Paikka on kyllä tiedossa, mutta 10h työpäivän jälkeen en jaksa enää lähtee tänään hakemaan. Jos huomenna hakis ellei joku muu ehdi :grin:

Back