• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Krookilasta löytyy tämä:
rgywOsl.jpg

Viimeksi muokattu:
Käyks jos tietää missä toisessa paikassa on tommonen pömpeli ja ottaa kuvan? :)-

Täytyy kyl tunnustaa, että melkosen nopeeta tahtia vaihtuu kohde joka on tietysti hyvä juttu ettei junnata yhteen paikkaan :thumbup:

kytkin sauhuu jo , mut ei pahus tiiä missä koju luuraa :paikallatuulee:

EDIT : tiedossa , ei kun menoksi

Viimeksi muokattu:
Olikohan se vihje Naantaliin :blink: Tulin vaan sanomaan, että aivan ihanan makee ja kesäinen kuva :WAZAAP: Noi silmäripset kruunaa kaiken:grin: Nyt olen hiljaa ettette suutu mun välikommenteist :baahaahaa:

tiedän missä sijaitsee mut en voi mennä ottaa kuvaa ku en handlaa laittaa uutta tänne :D (olen siis uusi ajelija)

20130714_221326_zps946d9659.jpg
[/IMG]

toivottavasti onnistusin ja näkyy :D eli raisiossa Lumennon liikenteen pihalla. En tiedä alueen nimeä

Meinasi usko loppua kesken mut löytyhän se
image.jpg

Annan vinkkiä jos on liian vaikea, jota en usko

image.jpg

Happy hunting :)

Voi hyvinkin olla. Kävin kaarinassa työpaikalla kääntymässä ja sit kävin kuvajahdilla :) moro vaan :)

Kyseisen paikan kohdalta meni aikoinaan lossi, mutta siihen viereen rakennettiin silta. Paikan vieressä pienehkö venesatama, pubi ja ravintola Rantamakasiini.
Joko nyt :dunno:

Viimeksi muokattu:
Back