• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No just, kaveri asuu ihan tuossa vieressä, eikä mitään muistikuvaa moisesta parakista vaikka tuosta on tullut ajettua useinkin ohi... :p

Pinkki parakki nököttää Maariassa Karhunojantiellä.

IMG_0870.jpg

Kaikki eivät aina näe metsää puilta, mutta nyt pitäisi muistaa, missä on törmännyt tällaiseen mäntyyn.

IMG_0871.jpg

2013-02-09111721_zpscdd55c8e.jpg

siinäpä seuraavaa rastia.[/QUOTE]

taidat Kari yrittää meikäläistä liikkeelle kun toit noin lähelle...:thumbup:

Pavel Pude sanoi:
Tais olla syksyllä just.?;)

ei ainakaan tuon kuvatut kohteet kartan mukaan ?
ja nyt ei enää pysty uutta hakeen,ni olkoon toistaiseksi jos on tosiaan ollut,kännis ei saa ajaa :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
Eipä sillä väliä ole, onhan noita samoja ennenkin ollu..:)
Eipä se muuten ois varmaan mun mieleen jääny, mut tuli silloinkin mietittyy että missä mahtaa olla.:tyhmäminä:

Olin tänään ajelemassa ja kävin samalla hakemassa tuon kuvan pois, että saadaan hommaa taas eteenpäin. Historia toistaa itseään, sillä hain tuon saman kuvan viime syksynä. :D Eli tuohan oli Vaskion kirkko.

IMG_0874.jpg

Kysymys kuuluu seuraavaksi, missä piilottelee tämä motoristin morsian?

IMG_0878.jpg

2013-02-19110821_zpse319dd26.jpg

siinäpä se morsian odotti.harvinainen paikka ,kun luki kyltissä että tervetuloa pihalle katselemaan :D
linkki : http://goo.gl/maps/sSSQf

2013-02-19122929_zps2386b13e.jpg

siinä uusi lystinpitopaikka. toivottavasti ei ole liian mettässä,kun hiekkatietä pari kilsaa. näkyy street wievissä.
reilu 120 km lenkki tuli ajettua.

Viimeksi muokattu:
Mä olen odotellut, että joku muu kävisi vaihteeksi hakemassa tuon uusimman. :) Ja totta puhuen mulla ei ole harmainta aavistustakaan, missä se voisi olla. Joku tanssilava ehkä? Sitten kun se selviää tai tulee vihjettä, niin toteaa varmaan taas, että olisihan tuo pitänyt tietää. :tyhmäminä:

vihjeenä että jos oikeen himottaa,niin kesäteatteria siellä näkee ja ainakin juhannustanssit pidetään.
on se sen verran lystikäs paikka. sit vaan :orgmp:

Back