Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Eipä sillä väliä ole, onhan noita samoja ennenkin ollu..
Eipä se muuten ois varmaan mun mieleen jääny, mut tuli silloinkin mietittyy että missä mahtaa olla.
Olin tänään ajelemassa ja kävin samalla hakemassa tuon kuvan pois, että saadaan hommaa taas eteenpäin. Historia toistaa itseään, sillä hain tuon saman kuvan viime syksynä. Eli tuohan oli Vaskion kirkko.
Kysymys kuuluu seuraavaksi, missä piilottelee tämä motoristin morsian?
Mä olen odotellut, että joku muu kävisi vaihteeksi hakemassa tuon uusimman. Ja totta puhuen mulla ei ole harmainta aavistustakaan, missä se voisi olla. Joku tanssilava ehkä? Sitten kun se selviää tai tulee vihjettä, niin toteaa varmaan taas, että olisihan tuo pitänyt tietää.