• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Turun seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Micsu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No just, kaveri asuu ihan tuossa vieressä, eikä mitään muistikuvaa moisesta parakista vaikka tuosta on tullut ajettua useinkin ohi... :p

Pinkki parakki nököttää Maariassa Karhunojantiellä.

IMG_0870.jpg

Kaikki eivät aina näe metsää puilta, mutta nyt pitäisi muistaa, missä on törmännyt tällaiseen mäntyyn.

IMG_0871.jpg

2013-02-09111721_zpscdd55c8e.jpg

siinäpä seuraavaa rastia.[/QUOTE]

taidat Kari yrittää meikäläistä liikkeelle kun toit noin lähelle...:thumbup:

Pavel Pude sanoi:
Tais olla syksyllä just.?;)

ei ainakaan tuon kuvatut kohteet kartan mukaan ?
ja nyt ei enää pysty uutta hakeen,ni olkoon toistaiseksi jos on tosiaan ollut,kännis ei saa ajaa :jpstyle:

Viimeksi muokattu:
höh,ei ollut kartta ajan tasalla. sorry ja silti rispect kartan pitäjälle,ei kaikkia kerkiä.

Olin tänään ajelemassa ja kävin samalla hakemassa tuon kuvan pois, että saadaan hommaa taas eteenpäin. Historia toistaa itseään, sillä hain tuon saman kuvan viime syksynä. :D Eli tuohan oli Vaskion kirkko.

IMG_0874.jpg

Kysymys kuuluu seuraavaksi, missä piilottelee tämä motoristin morsian?

IMG_0878.jpg

hyvä,että saatiin eteenpäin,uudesta kyllä tieto ja lomaviikko,niin eiköhän se siirry viikolla.

2013-02-19110821_zpse319dd26.jpg

siinäpä se morsian odotti.harvinainen paikka ,kun luki kyltissä että tervetuloa pihalle katselemaan :D
linkki : http://goo.gl/maps/sSSQf

2013-02-19122929_zps2386b13e.jpg

siinä uusi lystinpitopaikka. toivottavasti ei ole liian mettässä,kun hiekkatietä pari kilsaa. näkyy street wievissä.
reilu 120 km lenkki tuli ajettua.

Viimeksi muokattu:
Mä olen odotellut, että joku muu kävisi vaihteeksi hakemassa tuon uusimman. :) Ja totta puhuen mulla ei ole harmainta aavistustakaan, missä se voisi olla. Joku tanssilava ehkä? Sitten kun se selviää tai tulee vihjettä, niin toteaa varmaan taas, että olisihan tuo pitänyt tietää. :tyhmäminä:

vihjeenä että jos oikeen himottaa,niin kesäteatteria siellä näkee ja ainakin juhannustanssit pidetään.
on se sen verran lystikäs paikka. sit vaan :orgmp:

Back