• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Noo, toivottavasti tontun kiukku lientyy ajellessa.

Jos antamani vihjeet ei riitä paikan löytämiseen ja tunnistamiseen niin vihjeitä voi pyytää lisää.

Ja ensi vuodeksi voi toki sääntöihin laittaa että jokaisella jahtaajalla pitää olla käytössään vähintään ipad viimeistä mallia ja tarpeeksi laajalla kaistaliittymällä että kuva saadaan sivulle enintään minuutissa sen otosta? Toistaiseksi semmoista sääntöä ei kai ole joka määrittelisi tuon aikavälin, joten laitan mosukännylläni kuvan paikan päältä jos se lähtee, jos ei lähde ja varsinkin kun lisäksi tihuttaa vettä, niin lataan sen kotoa. Sillä välin joku muu on toki ehtinyt sen tehdä, mutta ei sekään minusta niin vaarallista ole. Joskus siis kuvien välillä oleva aikaväli on lisävinkki, joskus ei. Näillä säännöillä.

pxu sanoi:
Noo, toivottavasti tontun kiukku lientyy ajellessa.

Jos antamani vihjeet ei riitä paikan löytämiseen ja tunnistamiseen niin vihjeitä voi pyytää lisää.

Ja ensi vuodeksi voi toki sääntöihin laittaa että jokaisella jahtaajalla pitää olla käytössään vähintään ipad viimeistä mallia ja tarpeeksi laajalla kaistaliittymällä että kuva saadaan sivulle enintään minuutissa sen otosta? Toistaiseksi semmoista sääntöä ei kai ole joka määrittelisi tuon aikavälin, joten laitan mosukännylläni kuvan paikan päältä jos se lähtee, jos ei lähde ja varsinkin kun lisäksi tihuttaa vettä, niin lataan sen kotoa. Sillä välin joku muu on toki ehtinyt sen tehdä, mutta ei sekään minusta niin vaarallista ole. Joskus siis kuvien välillä oleva aikaväli on lisävinkki, joskus ei. Näillä säännöillä.

Eipä tässä mistään kiukusta kyse ole, en vaan viitti ajella tässä sateessa noille nurkille uudestaan. Oli meinaa helkutinluikasta.
Ite kyllä pyrin kohteliaasti ilmaisemaan jos uuden kuvan olen poiminut jo matkalla kohteeseen, ettei porukat harhautuisi väärille vihjeille kuvien välisen ajan perusteella.

En lähtenyt kun työmatka jo tuotti tuskaa. Paleli ja tuli vettä :kääk::kääk::kääk:

Alkaa kelit olla ohi, jokohan sitä irrottas akun...

Juu minun vika etten huomannut sanoa että kuva on ladattu kotoa.
Koskaan en (toistaiseksi) ole ottanut uutta kuvaa matkalla kohteeseen vaan aina sen jälkeen, kuten nytkin. Kerran mietin asiaa (kun katselin otettuja kuvia ja sitä mihin suuntaan mopo oli kuvissa "matkalla") ja totesin että säännöt sallii sen mutta periaatteesta itse tykkään että on kivempaa jos ne otetaan "oikeassa järjestyksessä".

Ja edelleen uskon että tuo pömpeli löytyy annetuilla vinkeillä kyllä. Smistikhän sen taisi tunnistaa jo kuvastakin... Harmi vaan jos siellä päin tosiaan sataa.

Joojoo "cut the crap".. ja asiaan. Joku päivä sade vielä taukoo ja joku urhea sen poimii, uskon. :right:

pxu sanoi:
Juu minun vika etten huomannut sanoa että kuva on ladattu kotoa.

Juu, sorry, enhän minä tiennyt että ajelet kotio uppailemaan. Aattelin vaan että lähellä vanhaa löytyy uusikin.

Go-Za sanoi:
Eiku pääasia on karsee kilpa-ajo ja muille kuvajahtaajille hillitön vi***ilu:rakastunut:

:thumbsup: :grin:

Vai on viimeisin Karkkilan kauniilla mailla. Olenhan minä tuostakin siis ajanut. Seuraavan kerran olen noille main menossa marraskuun lopulla. Toivottavasti joku hakee ennen sitä. Vanhasta muistista Karkkilassa mopokelit huononivat jo tuossa marraskuun alussa. Sen jälkeen toivottavasti rastit enempi etelässä.

Sataa sataa ropisee...:thumbsup:

_full.jpg

Z85EP.jpeg

LadyLine-jumppakeskus, Alko ja S-market Postin parkkipaikalla Kauppakeskus Granin "sisäpihalla".

http://goo.gl/maps/WfO8k

Saavuin paikalle acdc:n ladatessa kuvaa. Imgur-anteroidisovelluksen ansiosta sain kuvan ladattua alta aikayksikön törkeästi nenänsä edestä :ohmy:

Viimeksi muokattu:
Miikam sanoi:
LadyLine-jumppakeskus, Alko ja S-market Postin parkkipaikalla Kauppakeskus Granin "sisäpihalla".

http://goo.gl/maps/WfO8k

Saavuin paikalle acdc:n ladatessa kuvaa. Imgur-anteroidisovelluksen ansiosta sain kuvan ladattua alta aikayksikön törkeästi nenänsä edestä :ohmy:

Koitko olevasi rehti kuvajahtaaja?

ettei vaan olis adcd:n pandiitti toisessa, uudessakin kuvassa.
Täss jo kuvittelemme, kuinka hän lähti ekasta suuttuneena, suorastaan raivopäänä seuraamaan miikamia ja koitti uudenkin kuvan paikalla latailla kuvaa siitäkin ihan vaan kiusaks, vaan ei, ei ehtinyt! :p Täytynee opetella talven aikana käyttään tuota imguuria. :right:

Miikam sanoi:
Itse olen kyllä tehnyt niin että jos rastipaikalla on joku muu ennen minua niin hän saa rauhassa ladata/ upata kuvan, odottelen vieressä. Mutta jos kuvan uppauksessa tulee ongelmia niin sitten otan kärppänä oman kuvan!!

Back