• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Uutta pukkaa
_small.jpg

Jälleen kerran - mahdoton uuden pelaajan tietää onko kohde ollut tänä tai viime vuonna, jos alusta asti aktiivisena ollutkaan ei muista. Kohteita on satoja. Lisäksi olisi kohtuullista saman tien sitten sanoa, jos on sitä mieltä että pitää hakea uusi kohde, muutenhan moisella huomautuksella ei oikein ole mitään merkitystä. Ellei sitten ole tarkoitus pitää homma pienessä piirissä ja toivoa ettei uusia pelaajia tule apajille.

Kyllähän tuo googlekartalle merkintä olisi edellytys että homma toimisi, tai sitten pitäisi hyväksyä se että samat kohteet tulevat uudestaan. Voisiko ensi kaudeksi pohtia ratkaisua, ettei edellisiä vuosia enää muisteltaisi, ja kaikki kohteet merkittäisiin jollekin kartalle?

Sisäpiireistä en tiedä, mutta mun puolesta antaa vaherman olla seuraavana rastina. Seuraava voi sitten viedä rastin ihan uuteen paikkaan.

Aivan täysin mahdotonta välttää rastien kierrätystä, ja tärkeintähän tässä on ajaminen? Nummelastakin tulisi ihan hyvän iltalenkin verran kilometrejä tuonne, mutta valitettavasti tuutti on hieman särki, ja räärää on jo uinumassa tallissa.

-tuomas-

Samaa mieltä. Pyritään välttämään vanhoja, mutta ei kokonaan voi. Edellinen tämän vuoden kierrätys taisi olla Peuramaa, mutta kuten sanottua kukaan ei voi muistaa kaikkia menneitä ja tärkeintä on ajaminen.

Aarra sanoi:
Samaa mieltä. Pyritään välttämään vanhoja, mutta ei kokonaan voi. Edellinen tämän vuoden kierrätys taisi olla Peuramaa, mutta kuten sanottua kukaan ei voi muistaa kaikkia menneitä ja tärkeintä on ajaminen.

Amen.

Kiitoksia kaikille jahtaajille!

Hondat on nyt talvehtimassa ja odottamassa ensikauden jahteja. Alkaa moottoripyöräharrastuksen vaihe 2: mopojen rakentaminen ja kunnostaminen, tuutti pitäisi saada edustuskuntoon että kehtaa jahtaa kuvaa ensikesänäkin.

Hauskaa oli ja opittiin roppakaupalla uusia ajoreittejä ja -kohteita :)

-tuomas-

Jaha, koska tuo paikallisvastustaja hondamies on poissa pelistä, :thumbup: käväsin sitten tuolla:

2012-09-24173704_zpsd70673ab.jpg

http://goo.gl/maps/bmwEJ

Antoisaa rakentelua vaan talveksi. Minä koitan tällä kertaa muistaa pestä pyörän ennen kuin vien sen ehkä kuukauden kuluttua säilöön.

Tämmönen siitä sitten:
2012-09-24180419_zps4af9e87f.jpg

jos kukaan ei ole koskaan nähnyt, vinkkaan toki.

Täytyy sanoa, että ei nuo olosuhteet - 7 astetta ja tihkukeli, märät ja kylmät asvaltit, neulasia ja lehtiä ja savea teillä - enää ihan samaa hohtoa luo kuin kesäkelit, ja ilman kahvanlämppäreitä ei tulis hommasta mitään, joten hyvin luonto hiljalleen valmistaa siihen luopumiseen talvikaudeksi..

Muokk: sijainti: http://goo.gl/maps/35wUT

(huhuh, kiitoks dizzylle, saatiin rasti pois hyisestä sadekarkkilasta, kolmatta päivää siellä sitten sataa vaikka ei täällä ainakaan ole juuri sadellut, harmaasta huolimatta. :) No, googlekuvan mukaan onneksi Karkkilassakin joskus aurinkoista.)

Viimeksi muokattu:
pxu sanoi:
Jaha, koska tuo paikallisvastustaja hondamies on poissa pelistä, :thumbup: käväsin sitten tuolla:

Antoisaa rakentelua vaan talveksi. Minä koitan tällä kertaa muistaa pestä pyörän ennen kuin vien sen ehkä kuukauden kuluttua säilöön.

En mä tiennytkään että täällä ollaan vastustajia :) Ensikesänä pistän sitten enemmän vastusta puuhaan.

Hondamies kiittää ja kuittaa

-t-

Emmää tuomas tosissani.. :;): Oikeesti toivon että ens keväänä joku Super-Tuutti syöksähtää pelastamaan tilanteen kun olen taas valinnut jo aiemmin olleen kohteen. Ja saatanpa itse vastineeksi tunnistaa jonkun vihtiläisen ladon tai maitolaiturin! :bye:
Pääasiahan on se ajaminen ja jahdin kannalta se että kohteet vaihtuu!

aha, hillitöntä kilpa-ajoa nyt sitte pojjaat kun iltapäiväkin on jo pitkällä eikä Smistikistä ole vielä kuulunu. :jpstyle:
Eihän siellä ainakaan kovasti suorastaan sada, että sinne vaan.
Voi nyt kuvitella mihkä suuntaan lähdin edelliseltä rastilta alkuun, varsinkin kun keli ei ollut kesäinen.
Pömpeli sijaitsee suht lähellä Kanta-Hämeen rajaa, Pilpala on jo Hämettä.... Suo-jotain luki siinä vieressä olevassa tienviitassa.

pxu sanoi:
aha, hillitöntä kilpa-ajoa nyt sitte pojjaat kun iltapäiväkin on jo pitkällä eikä Smistikistä ole vielä kuulunu. :jpstyle:
Eihän siellä ainakaan kovasti suorastaan sada, että sinne vaan.
Voi nyt kuvitella mihkä suuntaan lähdin edelliseltä rastilta alkuun, varsinkin kun keli ei ollut kesäinen.
Pömpeli sijaitsee suht lähellä Kanta-Hämeen rajaa, Pilpala on jo Hämettä.... Suo-jotain luki siinä vieressä olevassa tienviitassa.

4minuuttia edellisestä mahdollisiin suuntiin olen jo körötellyt läpi, ei osunut, tai olen hemmetin huononäköinen.
Eikä sittenenää napannut tiiraillapidemmällä latoja ihmisten pihoilla.

ou nou nyt tonttu kohti Pilpalaa ja Porintien kautta! Minuutit ei nyt auta, kun olen ladannut nuo kuvat vasta kotoa. Ainakin puol tuntia väliä siis kuvien otolla!! Sortsit..

pxu sanoi:
ou nou nyt tonttu kohti Pilpalaa ja Porintien kautta! Minuutit ei nyt auta, kun olen ladannut nuo kuvat vasta kotoa. Ainakin puol tuntia väliä siis kuvien otolla!! Sortsit..

Enpä viitti enää vaivautua. Oletin että tuo 4 minsaa ois ihan todellisia.

Back