Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanna sanoi:Ollaan vielä tien päällä, joten voin hakea toisen. Miten on?
Aarra sanoi:Samaa mieltä. Pyritään välttämään vanhoja, mutta ei kokonaan voi. Edellinen tämän vuoden kierrätys taisi olla Peuramaa, mutta kuten sanottua kukaan ei voi muistaa kaikkia menneitä ja tärkeintä on ajaminen.
pxu sanoi:Jaha, koska tuo paikallisvastustaja hondamies on poissa pelistä,käväsin sitten tuolla:
Antoisaa rakentelua vaan talveksi. Minä koitan tällä kertaa muistaa pestä pyörän ennen kuin vien sen ehkä kuukauden kuluttua säilöön.
Oikeesti toivon että ens keväänä joku Super-Tuutti syöksähtää pelastamaan tilanteen kun olen taas valinnut jo aiemmin olleen kohteen. Ja saatanpa itse vastineeksi tunnistaa jonkun vihtiläisen ladon tai maitolaiturin! 
jos kukaan ei ole koskaan nähnyt, vinkkaan toki.
pxu sanoi:aha, hillitöntä kilpa-ajoa nyt sitte pojjaat kun iltapäiväkin on jo pitkällä eikä Smistikistä ole vielä kuulunu.![]()
Eihän siellä ainakaan kovasti suorastaan sada, että sinne vaan.
Voi nyt kuvitella mihkä suuntaan lähdin edelliseltä rastilta alkuun, varsinkin kun keli ei ollut kesäinen.
Pömpeli sijaitsee suht lähellä Kanta-Hämeen rajaa, Pilpala on jo Hämettä.... Suo-jotain luki siinä vieressä olevassa tienviitassa.
pxu sanoi:ou nou nyt tonttu kohti Pilpalaa ja Porintien kautta! Minuutit ei nyt auta, kun olen ladannut nuo kuvat vasta kotoa. Ainakin puol tuntia väliä siis kuvien otolla!! Sortsit..