• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Länsi-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä toi ihan reilusti sovittiin, kun en saanut uploadattua. Yhdessä käytiin siirtämässä sinnepäin minne olisin itse rastin siirtänyt. Kiitoksia myös android-sovelluksen vinkkaamisesta ja käytön opastuksesta.

acdc sanoi:
Kyllä toi ihan reilusti sovittiin, kun en saanut uploadattua. Yhdessä käytiin siirtämässä sinnepäin minne olisin itse rastin siirtänyt. Kiitoksia myös android-sovelluksen vinkkaamisesta ja käytön opastuksesta.

Mukava näin, minun on sallittu ajaa kotiin uppaamaan vain sen perusteella, että vastaantulija tai perässä rastille tulija on tiennyt, etten pysty uppaamaan tien päältä -ja on tuntunut hyvältä...

Uuden kuvan osalta: yritin googlata muutamaa kuusta, mäkeä, punaista autoa ja narua, en vielä ole löytänyt. :grin: pari ajatusta on, mutta ei aikaa tarkistaa joten hyvää jahtia viikonlopuksi. :orgmp:

Toi uus on kyllä helppo... Tai meni mullakin vähän aikaa kun mietiskelin, kunnes totesin "siinähän se on pakko olla!"

e5c7907540799831fb35c7cd599aefe1_zps82af128c.jpg

**Velskolantiellä**

Nopeata touhua....muilla ei mahiksia, kun liikutaan tulevaisuudessa!! :cruising:

Mistä toi aikaleima generoituu??
Mun kello on ainakin 16 reikäleipä ja siellä on tänään jo kaksi viestiä/kuvaa klo 16 jälkeen. Viimeinen puolen tunnin päästä...

EDIT: Sama näköjään mullakin....postattu tunnin päästä...täältä tulevaisuudesta.

qeanu sanoi:
Nopeata touhua....muilla ei mahiksia, kun liikutaan tulevaisuudessa!! :cruising:

Mistä toi aikaleima generoituu??
Mun kello on ainakin 16 reikäleipä ja siellä on tänään jo kaksi viestiä/kuvaa klo 16 jälkeen. Viimeinen puolen tunnin päästä...

EDIT: Sama näköjään mullakin....postattu tunnin päästä...täältä tulevaisuudesta.

Tonne vaan http://www.moottoripyora.org/user/me/edit

Mulla tonttuj:n viestin aikaleima näyttää 14.28 vaikka tod.näk. pitäisi olla 17.28? Aikavyöhyke on säädetty Stadin aikaan eli UTC+3h.

Back