• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tkard sanoi:
Itse olin vaino harhainen tänään jpäässä kun olin varma että supoilua tapahtuu paraa aikaa. Olis ollut tosi törkeetä mut eipä tonttu ollut enää pelipaikoilla .

tonttuj sanoi:
Sauna oli kuumana, tuli kiirus sinne. (muuten oisin odottanut).

Tästäpä tulikin mieleen eräs asia jonka hoitaminen jäi viimeajokaudella pahemman kerran vaiheeseen erittäin kovasta yrityksestä huolimatta... mutta ei hätää, tänä suvena asia korjataan ja vieläpä moneen kertaan eli Tonttuj saa maistaa omaa lääkettään ja kokea miltä tuntuu kun joutuu itse kuvapaikalla supoilun uhriksi:grin:

Tämän toteuttaminen tuskin on kovin helppoa, mutta eiköhän se ole silti kaiken vaivan arvoista kun kamerat laulaa kuvapaikalla minkä kerkee eikä tonttuj:llä ole mitään käsitystä mitä ympärillä tapahtuu :p

Tuomas_82 sanoi:
Tästäpä tulikin mieleen eräs asia jonka hoitaminen jäi viimeajokaudella pahemman kerran vaiheeseen erittäin kovasta yrityksestä huolimatta... mutta ei hätää, tänä suvena asia korjataan ja vieläpä moneen kertaan eli Tonttuj saa maistaa omaa lääkettään ja kokea miltä tuntuu kun joutuu itse kuvapaikalla supoilun uhriksi:grin:

Tämän toteuttaminen tuskin on kovin helppoa, mutta eiköhän se ole silti kaiken vaivan arvoista kun kamerat laulaa kuvapaikalla minkä kerkee eikä tonttuj:llä ole mitään käsitystä mitä ympärillä tapahtuu :p

Hehee, mää Supoilin yhtä Mazalan miästä virman pirssillä kun hää haki jahtikuvaa, huvittavinta oli että hää ei edes huomannut kun ajeltiin ihan hollilla ja pirssin nokalla oli ihan kamerakin.

Suzu-ukko sanoi:
Missään e oo kipassu ketään en ole haitannut!

Jep jep, arvaa oliko meillä hauskaa siinä vanhan katastuskonttuurin parkkiksella, seurattiin sua ei pahat mielessä ihan vaan hetken päähänpistona.

240320122422.jpg

Ja löytyi Järvenpäästä **Laurilantien alkupäästä**

Back