• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tkard sanoi:

i

ei tää oo niin helppoa :-P

Juu, taistelin kanssa yli tunnin sen ekan kuvan kanssa Nuukian kännykällä.
Tässä uudessa forassa nämä kuvahommat ei toimi...

Uusi...

Paikka: Tuusula, Paijalantien ja Hankkijantien risteys

fb76e205.jpg

Viimeksi muokattu:
tonttuj sanoi:
Juu, taistelin kanssa yli tunnin sen ekan kuvan kanssa Nuukian kännykällä.
Tässä uudessa forassa nämä kuvahommat ei toimi...

Juu, huomattiin Tuomaksen kanssa kun kuvia haettiin että ei tämä liian helppoa ole :grin: Mut saatin sit kummiskin kummatkin kuvat upattua paikan päällä.
Nyt saan kuvan upattua tulee kylläkin suht pienenä, mut klikkaamalla suurenee niin pirusti :thumbup:

Viimeksi muokattu:
tkard sanoi:
Juu, huomattiin Tuomaksen kanssa kun kuvia haettiin että ei tämä liian helppoa ole :grin: Mut saatin sit kummiskin kummatkin kuvat upattua paikan päällä.
Nyt saan kuvan upattua tulee kylläkin suht pienenä, mut klikkaamalla suurenee niin pirusti :thumbup:

Juu uppaaminen oli kyllä tuskaisen hankalaa ja kait meillä meni siinä joku puoli tuntia sählätessä ennenkuin kuvat saatiin näkymään :(

mut ei ole helppoa... :p

Tuomas_82 sanoi:
Juu uppaaminen oli kyllä tuskaisen hankalaa ja kait meillä meni siinä joku puoli tuntia sählätessä ennenkuin kuvat saatiin näkymään :(

Mutta, miten sinä sait, ja minä ja Tkard emme saaneet?

tonttuj sanoi:
Mutta, miten sinä sait, ja minä ja Tkard emme saaneet?

Ehkä tuurilla??:p Ainakin Tatun kanssa tehtiin uppaus ihan samalla tavalla, eli valitsee tosta viestikentän ylhäältä "lisää kuva" napin, sitten klikkaa internetistä -välilehteä ja liittää kuvan osoitteen siihen ja ottaa pois rastin "kopioi tiedosto alkuperäisestä lähteestä...". En tiedä kyllä yhtään onko tuo edes oikea tapa, mutta ainakin kerran toimi:D

Uppaus oli kyllä niin helppoa ennen vanhassa foorumissa :(

Tuomas_82 sanoi:
Ehkä tuurilla??:p Ainakin Tatun kanssa tehtiin uppaus ihan samalla tavalla, eli valitsee tosta viestikentän ylhäältä "lisää kuva" napin, sitten klikkaa internetistä -välilehteä ja liittää kuvan osoitteen siihen ja ottaa pois rastin "kopioi tiedosto alkuperäisestä lähteestä...". En tiedä kyllä yhtään onko tuo edes oikea tapa, mutta ainakin kerran toimi:D

Uppaus oli kyllä niin helppoa ennen vanhassa foorumissa :(

Mä kokeilin samaa kolmella eri kännyllä, iPad ei ollut matkassa.
Sitten jatkoin räveltämistä myöhemmin kannettavalla, iPadilla ja pöytämasiinallakin, ei toimi ei. Ihan arpapeliä. Toivottavasti saavat jotain edes kuntoon näistä foorumin vioista kun ne tökkii jo pahasti kuvajahtejakin sitten.

On kyllä niin hanurista kuvienlaitto että linkin laitan kun kuvan haen ja myöhemmin kikkailen sen kuvaksi.

Suzu-ukko sanoi:
On kyllä niin hanurista kuvienlaitto että linkin laitan kun kuvan haen ja myöhemmin kikkailen sen kuvaksi.

Nyt ei meinannut onnistua sekään jälkeenpäin kikkailu.
Meinasin taas jättää koko kuvan laittamati, mutta aattelin että kauden eka taistellaan nyt sitten esille.

Millään kännykällä ei tuntunut onnistuvan laittaa kuvalinkkiä, piti turvautua tietsikkaan :hanuria::hanuria::hanuria:

Suzu-ukko sanoi:
Tästä on kovaa vauhtia tulossa kuvalinkkijahtiajelu.

Musta tuntuu että mä en jaksa pelleillä ees-taas... tämä foorumi ei todellakaan ole mobiililaiteystävällinen... :hanuria:

Z-man sanoi:
Joo'o. Päivittelin kartat. Jos ensiviikolla pääsisi itse jahtaamaan.

Kiitos.
Tänään oli muuten taas sikamaisen liukasta... ja maajussitkin oli kylväneet kuraa traktoreillaan teille.

Back