• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut Itä-Uusimaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
2012-03-23171905.jpg

Tässä

Tuomas_82 sanoi:
Ei hätää Suzu-ukko, eiköhän me saada kuvajahti ihan tuota pikaa taas sun suosikkikylään eli Huusulaan
:grin:

Tiistaina kävin huusulan shellillä kattelemassa oisko porukkaa ..ei ollu. :dunno:

Suzu-ukko sanoi:
Tiistaina kävin huusulan shellillä kattelemassa oisko porukkaa ..ei ollu. :dunno:

Ei sitä mopoporukkaa ole vielä missään kahvipaikoissa... äsken Syökerin tuvallakin joutui kahvittelemaan rekkamiesten seurassa:p Mutta ehkä pari viikkoa eteenpäin niin sitten on jengiä liikkeellä oikeen kunnolla...:dunno:

Tuomas_82 sanoi:
Ei sitä mopoporukkaa ole vielä missään kahvipaikoissa... äsken Syökerin tuvallakin joutui kahvittelemaan rekkamiesten seurassa:p Mutta ehkä pari viikkoa eteenpäin niin sitten on jengiä liikkeellä oikeen kunnolla...:dunno:

Oli meitä eilen kolome.

Oliko muuten Kytäjällä tie palasina hahloilla? En viittinyt eilen ajaa sinne asti.

Tuomas_82 sanoi:

tonttuj sanoi:
Oli meitä eilen kolome.

Oliko muuten Kytäjällä tie palasina hahloilla? En viittinyt eilen ajaa sinne asti.

Kytäjäntie näytti niin hiekkaiselta etten uskaltanut lähteä seikkailemaan sinne vaan täräytin isoja baanoja mennentullen:)

Suzu-ukko sanoi:
Senkin paskiaiset!

Itse olin vaino harhainen tänään jpäässä kun olin varma että supoilua tapahtuu paraa aikaa. Olis ollut tosi törkeetä mut eipä tonttu ollut enää pelipaikoilla .

tkard sanoi:
Itse olin vaino harhainen tänään jpäässä kun olin varma että supoilua tapahtuu paraa aikaa. Olis ollut tosi törkeetä mut eipä tonttu ollut enää pelipaikoilla .

Sauna oli kuumana, tuli kiirus sinne. (muuten oisin odottanut).

Back