Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tkard sanoi:Niin oli tarkoituskin![]()

Suzu-ukko sanoi:Pää tulee kipeeksi näistä kuvista![]()
btw komia BMW![]()

Suzu-ukko sanoi:Pää tulee kipeeksi näistä kuvista![]()
btw komia BMW![]()
Tuomas_82 sanoi:Ei hätää Suzu-ukko, eiköhän me saada kuvajahti ihan tuota pikaa taas sun suosikkikylään eli Huusulaan
![]()

tkard sanoi:Ota burana nii helpottaa
![]()
Suzu-ukko sanoi:Tiistaina kävin huusulan shellillä kattelemassa oisko porukkaa ..ei ollu.![]()

Suzu-ukko sanoi:Tiistaina kävin huusulan shellillä kattelemassa oisko porukkaa ..ei ollu.![]()

tonttuj sanoi:Oli, sua Supoiltiin![]()

tonttuj sanoi:Oli, sua Supoiltiin![]()
Tuomas_82 sanoi:Ei sitä mopoporukkaa ole vielä missään kahvipaikoissa... äsken Syökerin tuvallakin joutui kahvittelemaan rekkamiesten seurassaMutta ehkä pari viikkoa eteenpäin niin sitten on jengiä liikkeellä oikeen kunnolla...
![]()
Tuomas_82 sanoi:Ei sitä mopoporukkaa ole vielä missään kahvipaikoissa... äsken Syökerin tuvallakin joutui kahvittelemaan rekkamiesten seurassaMutta ehkä pari viikkoa eteenpäin niin sitten on jengiä liikkeellä oikeen kunnolla...
![]()
tonttuj sanoi:Oli meitä eilen kolome.
Oliko muuten Kytäjällä tie palasina hahloilla? En viittinyt eilen ajaa sinne asti.
Suzu-ukko sanoi:Senkin paskiaiset!
tkard sanoi:Itse olin vaino harhainen tänään jpäässä kun olin varma että supoilua tapahtuu paraa aikaa. Olis ollut tosi törkeetä mut eipä tonttu ollut enää pelipaikoilla .
Suzu-ukko sanoi:Ootkos huomenna duunis?