Taidan tietää paikan...?? ..No ei tuo musta vaikee oo. Go-za sopivasti lopetti nää hommat kun sehän tuon ois muuten heti kipassu....![]()
Mut tonttuj on näköjään menossa
Kuva on tainnut olla jo?
Eli guugleti guugleti...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidan tietää paikan...?? ..No ei tuo musta vaikee oo. Go-za sopivasti lopetti nää hommat kun sehän tuon ois muuten heti kipassu....![]()
No mulla onneksi se vara kuvatus..Kuva on tainnut olla jo?
Anna vaan ollaNo mulla onneksi se vara kuvatus..Kuva on tainnut olla jo?
No vastaan kun ajelit ni silloin oli menossa kohti kuvaa mut joutu eka pyörähtään pikasesti butiikissa ja sittepä alko jo tankinkuva ja vimonen palkkikin vilkuttaan eli tankkaus ja sitten vasta kuva ja uudestaan kauppaan. Sellanen sekoilu tänäänJuu, en ole menossa, aikani kaahasin eestaas pitkin Masalaa, Sundsbergiä, Kivenlahtea, Kauklahtea ja Kirkkonummea eikä kuvaa tullut niin oli pakko luovuttaa ja suunnata pyörän pesua kohti.
Paljonkos meni tankkiin?No vastaan kun ajelit ni silloin oli menossa kohti kuvaa mut joutu eka pyörähtään pikasesti butiikissa ja sittepä alko jo tankinkuva ja vimonen palkkikin vilkuttaan eli tankkaus ja sitten vasta kuva ja uudestaan kauppaan. Sellanen sekoilu tänäänJuu, en ole menossa, aikani kaahasin eestaas pitkin Masalaa, Sundsbergiä, Kivenlahtea, Kauklahtea ja Kirkkonummea eikä kuvaa tullut niin oli pakko luovuttaa ja suunnata pyörän pesua kohti.![]()
18.56Paljonkos meni tankkiin?
Moneltas aiot lähteä?Paikka löydetty![]()
Ei oo ollut aikaisemmin jahtikuvana??
Jos kukaan ei kerkeä hakemaan, niin illalla käyn nappaamassa tuon![]()
Juuri tuon takia pari tuntia kuvasta vinkit kehiin vaan näin kauden laitamilla.Kyllä nää kuvat alkaa olemaan jo liian hankalia mulle.
Ei viitsi uhrata koko päivää googlettamiseen kun tekis mieli
vaan ajella paikalle. Ajopäiviäkään ei montaa ole jäljellä.
Palttiarallaa n.17.30 vast lähtö tuonne saaristoonpäin..Moneltas aiot lähteä?Paikka löydetty![]()
Ei oo ollut aikaisemmin jahtikuvana??
Jos kukaan ei kerkeä hakemaan, niin illalla käyn nappaamassa tuon![]()
Käyn meinaa tässä välissä Jämsässä...![]()
Juuri tuon takia pari tuntia kuvasta vinkit kehiin vaan näin kauden laitamilla.
Juu, mee sitten yksin niin ei tarvii mun niin kaahata takaisin.Palttiarallaa n.17.30 vast lähtö tuonne saaristoonpäin..
Mitäs nyt 50km menee aikaa?? Perillä 18.15??
Tiukille menee jos jämsään oot nyt lähdössä... Ajeleppas sit talvinopeuksilla![]()
Saas nährä, pysähdyn kahveelle ja välitankille takaisin tullessa Kariston Nesteelle. Saattaa olla että paluu venähtää, mutta molemmat suunnat mennään motareita pitkin kiireen takia.Juuri tuon takia pari tuntia kuvasta vinkit kehiin vaan näin kauden laitamilla.![]()
Kaudesta ajettu vasta 2/3, sääukkelit ennustanut että talvesta tulee lämmin, minä mitään mopoa talliin vie![]()
Aattelitko tonttuj heitellä lenkkiä vielä jämsänreissunkin jälkeen![]()
No koitan hakea ton kuvatuksen ja jos kerkeen ennen muita, niin uutta kuvaa tulee 19 jälkeen.. Helppoa kilpa-ajo kuvaa olis tulossaSaas nährä, pysähdyn kahveelle ja välitankille takaisin tullessa Kariston Nesteelle. Saattaa olla että paluu venähtää, mutta molemmat suunnat mennään motareita pitkin kiireen takia.Juuri tuon takia pari tuntia kuvasta vinkit kehiin vaan näin kauden laitamilla.![]()
Kaudesta ajettu vasta 2/3, sääukkelit ennustanut että talvesta tulee lämmin, minä mitään mopoa talliin vie![]()
Aattelitko tonttuj heitellä lenkkiä vielä jämsänreissunkin jälkeen![]()
Nesteen miehiä,,Yhden pysähdyksen taktiikalla, Jämsässä!
Pieni mutka kuvia jahdaten on aina poikaa![]()