Jos sattuu ajelemaan jossain Sipoon suunnilla, niin ei ole kovin kaukana tästäAikas monta kartanoa tikkasin läpi, nyt Loviisaan syömään jotain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sattuu ajelemaan jossain Sipoon suunnilla, niin ei ole kovin kaukana tästäAikas monta kartanoa tikkasin läpi, nyt Loviisaan syömään jotain.
Ajelin ton ohi jo ennen kuin uusi kuva tuli. Vasta nyt pääsi pupeltamaan Loviisassa.Jos sattuu ajelemaan jossain Sipoon suunnilla, niin ei ole kovin kaukana tästäAikas monta kartanoa tikkasin läpi, nyt Loviisaan syömään jotain.![]()
Kahesta eri kännykästä...Yhtäaikaa Bodomin kartanolla, peräkanaa ajettiin kohti golfkenttää... tonttuj äkkäs tuon kyltin ennen minua mutta siltä loppui kännykästä akku!
Mää lähin vasta nelejän jälkeen Loviisasta kun kahveella istuessa päätin vilaista uutta kuvaa.No missäs on jahtaajat ? Kauneus & Terveys messuilla vai heppoja jaffalla kyttäämässä![]()
Vihjeiden avulla voisi löytyäkkin.. Harmi kun nyt ei ole valosaan aikaan, aikaa metsästääSkippaan tän ja odotan helpompaa mitä ei tarvitse
tuntitolkulla etsiä.![]()
Auttakaa, oon tässä jossain lähellä. Ehkä
Jees kun vähän tutustuu historiaan niin tuo löytyy kyllä, näkyy jopa StreetView:llä!Vihjeiden avulla voisi löytyäkkin.. Harmi kun nyt ei ole valosaan aikaan, aikaa metsästää![]()
Ku tietäis missä oot??Auttakaa, oon tässä jossain lähellä. Ehkä
LähelläKu tietäis missä oot??Auttakaa, oon tässä jossain lähellä. Ehkä
Mulle ei auennu. Luovutin. TulipahanJoo mulle alkaa hissukseen aukeen toi... jos vaikka huomenna![]()