Pimeessä siitä kyllä ajaa ohi niin ettei huomaa!Mulle ei auennu. Luovutin. Tulipahan
Kurvailtuu reilu 100km.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pimeessä siitä kyllä ajaa ohi niin ettei huomaa!Mulle ei auennu. Luovutin. Tulipahan
Luulen että ohi mentiin pariin otteeseen.Pimeessä siitä kyllä ajaa ohi niin ettei huomaa!Mulle ei auennu. Luovutin. Tulipahan
Tänään illemmalla olisi aikaa etsiä,Luulen että ohi mentiin pariin otteeseen.Pimeessä siitä kyllä ajaa ohi niin ettei huomaa!Mulle ei auennu. Luovutin. Tulipahan
Hakekoon joku huomenna.![]()
Mää olin laiska, lähin ajelemaan aamusella tuonne, mutta kun alkoi satamaan, kieppasin leipomoon aamukahveelle.Tänään illemmalla olisi aikaa etsiä,Luulen että ohi mentiin pariin otteeseen.Pimeessä siitä kyllä ajaa ohi niin ettei huomaa!Mulle ei auennu. Luovutin. Tulipahan
Hakekoon joku huomenna.![]()
![]()
Missäs voto?Löytyhän se per)=)&!
Menitkö miten läheltä?Luulen että ohi mentiin pariin otteeseen.
Ai se on tossa. En nyt ihan vierestä onneks menny, muutenMenitkö miten läheltä?Luulen että ohi mentiin pariin otteeseen.
Mun on pakko kysyä että miten sää tuon löysit?Elä sie tonttuj hättäile! Pitää katos eka ajella paikalle![]()
Uutta pukkaa sitten illemmalla....pitää työskennellä välillä....
Vanha Järvikyläntie Espoossa
Ainakin mun mielestä toi oli ihan löydettävissä. Laitoin nuo ohjeetkin tuonne kuvan alle...Mun on pakko kysyä että miten sää tuon löysit?
Toi on meinaa sellainen laatuaan että se pitää tietää että sinne osaa mennä tota ettimään...
Katos kehveliä, en ole lukenut editointeja.Ainakin mun mielestä toi oli ihan löydettävissä. Laitoin nuo ohjeetkin tuonne kuvan alle...Mun on pakko kysyä että miten sää tuon löysit?
Toi on meinaa sellainen laatuaan että se pitää tietää että sinne osaa mennä tota ettimään...
Kyl määä ainaskin tykkäsinKukaan ei tykkää mun vaikeista kuvista, joten mää luovutan tältä kaudelta... Kiitos kaikille! Mahottoman hauskaa on ollu!
Helppo mukaTaas mennään helpolla.
Jep jep.Tulikos tonttuj sormi pystyssä vastaan viisykkösellä?