• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Moon kuvajahti lomalla...
Miksi  
eek.gif

Keskellä kesää!!

Ei mitään tietoa..  
sad_orig.gif

Laita pientä vinkkiä,  
biggrin.gif
biggrin.gif
Nyt jo... Pitäiskö?
smile_org.gif
Näistä vinkkihommista yleensä, mun mielestä ei kannata pihtailla vinkkejä, pari tunnin päästä kannattaa jo vinkkiä iskeä jos joku ei ole kuvaa hakenut viikonloppuna.
Tää on on edelleen kuvajahtailua, ei kuvajahkailua.
Meitä on selvästi kahta eri porukkaa jahtailemassa, niitä jotka vie omasta mielestään kuvan mahdollisimman vaikean taipaleen tai kuukkeloinnin taakse eikä millään ilveellä iske vinkkejä, ja sitten niitä jotka tajuavat että pidetään vauhti päällä ja mahdollisimman monta kuvaa haetaan päivän aikana, eli isketään suht helppoja kohteita.
Kesällä on sitten taas aikaa iskeä niitä haastavia, mutta mun mielestä yritettäisiin nyt pitää vauhti päällä eikä oltaisi niin "mustasukkaisia" omasta kuvasta ja eikä pihtailla vinkkejä.

Ei mitään tietoa..  
sad_orig.gif

Laita pientä vinkkiä,  
biggrin.gif
biggrin.gif
Nyt jo... Pitäiskö?
smile_org.gif
[/quote]
Näistä vinkkihommista yleensä, mun mielestä ei kannata pihtailla vinkkejä, pari tunnin päästä kannattaa jo vinkkiä iskeä jos joku ei ole kuvaa hakenut viikonloppuna.[/quote]

^  
Lainattua tekstiä yllä... säädän täällä kun mikäkin bittihiiri..

Samaa mieltä, varsinkin kun päivät on jo suht lyhyitä  
033102ass_1_prv.gif

Ja tietenkin että vinkkiä pyydellään

Vinkkinä voineen antaa,

Löydät tien, niin et kovin kaukana enään ole

Vaikka tämäkin tie on suht pitkä ja maisemakin vaihtuu

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back