• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Joutu kuvan ottamaan salaa,sen takia en mopoa kuvaan saanut
smile_org.gif

Tää ei voi olla totta, vähän klo 12 jälkeen kävin kahvilla tossa ja vain tuntia myöhemmin se on kuvajahtipaikkana
sad_orig.gif

Näkypä muuten TouRinki -letkakin pysähtyvän tossa, juuri kun olin lähdössä pihaan tuli mopoja pitkä letka Go-Za:n vetämänä
smile_org.gif
No Jipsu meinas ottaa kuvan jo lähtöpaikalla Bembölessä, mutta siinä oli heti minä ja olharius kameran kanssa valmiina...
Näin se sai meitä huijattua kun otti kuvan salaa ollessaan letkassa mukana -kiero mies!

Tää ei voi olla totta, vähän klo 12 jälkeen kävin kahvilla tossa ja vain tuntia myöhemmin se on kuvajahtipaikkana
sad_orig.gif

Näkypä muuten TouRinki -letkakin pysähtyvän tossa, juuri kun olin lähdössä pihaan tuli mopoja pitkä letka Go-Za:n vetämänä
smile_org.gif
No Jipsu meinas ottaa kuvan jo lähtöpaikalla Bembölessä, mutta siinä oli heti minä ja olharius kameran kanssa valmiina...
Näin se sai meitä huijattua kun otti kuvan salaa ollessaan letkassa mukana -kiero mies!
Saanut hyvää oppia huonokuntoiselta Mazalan miäheltä nääs
tounge.gif

Taitaa olla kova duuni.
Aika monta mun löytämään mestaa puuttuu. Lopetin laskemisen 5:n kohdalla, pikaisesti ei tullut mieleen enempää...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back