Mistä hitosta sä tollaset kelit löysit?Ei jaksa enää, ihan poikki, aamulla ajelin ja tiet jääty alla.
Iltapäivälläkin satoi alijäähtynyttä vettä joka jäätyi visiiriin ja tunnin päästä vettä kaatamalla,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä hitosta sä tollaset kelit löysit?Ei jaksa enää, ihan poikki, aamulla ajelin ja tiet jääty alla.
Iltapäivälläkin satoi alijäähtynyttä vettä joka jäätyi visiiriin ja tunnin päästä vettä kaatamalla,
Lohja-Espoo-Pasila-Itäkeskus-Vantaa-Järvenpää-Hyvinkää-Tuusula.Mistä hitosta sä tollaset kelit löysit?Ei jaksa enää, ihan poikki, aamulla ajelin ja tiet jääty alla.
mä, tonttuj, luulen että uutena vuotena uhrataan molemmat Auringon Jumalalle olutta, kukkia ja naapurin pellosta varastetut ohrat että saadan mekin ens kesänä ajaa kullan keltaisissa säteissä !!Lohja-Espoo-Pasila-Itäkeskus-Vantaa-Järvenpää-Hyvinkää-Tuusula.Mistä hitosta sä tollaset kelit löysit?Ei jaksa enää, ihan poikki, aamulla ajelin ja tiet jääty alla.
Ja JOKAIKISESSÄ paikassa satoi hetken ajan kaatamalla.
Taas alottelin aamun ajot ilman sadettaTietysti satoi...
Arvaa hävettikö kuvailla pimiällä tuota sun kohdettasi... oli meinaa ihailijoita... luulivat ilmeisesti pedoksi...Taas alottelin aamun ajot ilman sadettaTietysti satoi...![]()
Päiväkodit on aina vähä haasteellisia kuvaillaArvaa hävettikö kuvailla pimiällä tuota sun kohdettasi... oli meinaa ihailijoita... luulivat ilmeisesti pedoksi...
Ekat sateella otetut menivät pieleen, piti sieltäkin hakea uusi...
Mä luulen että tuo saattanee riittäämä, tonttuj, luulen että uutena vuotena uhrataan molemmat Auringon Jumalalle olutta, kukkia ja naapurin pellosta varastetut ohrat että saadan mekin ens kesänä ajaa kullan keltaisissa säteissä !!Lohja-Espoo-Pasila-Itäkeskus-Vantaa-Järvenpää-Hyvinkää-Tuusula.Mistä hitosta sä tollaset kelit löysit?Ei jaksa enää, ihan poikki, aamulla ajelin ja tiet jääty alla.
Ja JOKAIKISESSÄ paikassa satoi hetken ajan kaatamalla.![]()
Vai haastellisia? Ekan kuvan jonka tähän jahtiin hain oli päiväkodista ja samantien kun pärähdin pihaan niin sieltä posottaa joku nainen ja puhuu puhelimessa (en tiedä minne) = "Theres man with a motorcycle taking pictures of children" .. Kai se ymmärti ku menin ja selitin..Päiväkodit on aina vähä haasteellisia kuvaillaArvaa hävettikö kuvailla pimiällä tuota sun kohdettasi... oli meinaa ihailijoita... luulivat ilmeisesti pedoksi...
Ekat sateella otetut menivät pieleen, piti sieltäkin hakea uusi...![]()
No uusi kuva onkin taas mukavan helppo. Kipasen töitten jälkeen jos se vielä haettavissa on.
Tästäkin ajoin taas aamusella 50 metrin päästä ohi... me mennään Kari samoja latuja...Ja seuraava...
- Kari
Supoliti kuitenkin toista Bemua.Pitäähän munkin keritä edes johonkin...