Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No Jipsu meinas ottaa kuvan jo lähtöpaikalla Bembölessä, mutta siinä oli heti minä ja olharius kameran kanssa valmiina...Tää ei voi olla totta, vähän klo 12 jälkeen kävin kahvilla tossa ja vain tuntia myöhemmin se on kuvajahtipaikkana![]()
Näkypä muuten TouRinki -letkakin pysähtyvän tossa, juuri kun olin lähdössä pihaan tuli mopoja pitkä letka Go-Za:n vetämänä![]()
Saanut hyvää oppia huonokuntoiselta Mazalan miäheltä nääsNo Jipsu meinas ottaa kuvan jo lähtöpaikalla Bembölessä, mutta siinä oli heti minä ja olharius kameran kanssa valmiina...Tää ei voi olla totta, vähän klo 12 jälkeen kävin kahvilla tossa ja vain tuntia myöhemmin se on kuvajahtipaikkana![]()
Näkypä muuten TouRinki -letkakin pysähtyvän tossa, juuri kun olin lähdössä pihaan tuli mopoja pitkä letka Go-Za:n vetämänä![]()
Näin se sai meitä huijattua kun otti kuvan salaa ollessaan letkassa mukana -kiero mies!
Oho!Uutta kuvaa ei vielä ole. Mopo telakalla ja iso kiitos Romille jelpistä!!
Naapuri sanos että joku posautti renkaansa, se olit siis sinä.Uutta kuvaa ei vielä ole. Mopo telakalla ja iso kiitos Romille jelpistä!!
Jep niin kävi. Sen verran ison reiän renkaaseeni onnistuin saamaan että tubeles paikkausta en viittiny edes kokeilla.Naapuri sanos että joku posautti renkaansa, se olit siis sinä.Uutta kuvaa ei vielä ole. Mopo telakalla ja iso kiitos Romille jelpistä!!
Eipä tartte kilpaa ajella kuvia hakemaanKiva keli ajella tuolla nyt![]()
- Kari
Soittele jos tarviit renkaan vaihto apua, renkaita löytyyEipä tartte kilpaa ajella kuvia hakemaanKiva keli ajella tuolla nyt![]()
- Kari![]()
Mopo on jo pajalla... kohta saapi pois.Soittele jos tarviit renkaan vaihto apua, renkaita löytyyEipä tartte kilpaa ajella kuvia hakemaanKiva keli ajella tuolla nyt![]()
- Kari![]()
![]()
**Tätä** kun joku jaksaisi päivitellä...No enpäs muista ..joutuuko perhana selaan koko ketjun läpi![]()
Tuo kun olisi koko ajan viestiketjussa ensimmäisenä ja jokainen osaisi päivittää niin rastin laittaja voisi aina tökkäistä omansa kartalle, joistakin rasteista ei kaikilla ole edes tarkkaa paikkaa.**Tätä** kun joku jaksaisi päivitellä...No enpäs muista ..joutuuko perhana selaan koko ketjun läpi![]()