• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
No laitetaas reitti tähän.
Siinä olisi siis pientä ilta-ajelua tiedossa
tounge.gif

Paikan bongaa kyllä aika helposti
smile_org.gif

No ni moni jo tietää paikan nyt vaan hakia puuttuu... nyt vähä tseppia ja eiku  
062802moto_prv.gif

Huomenna menee omat "vedenpitävät" byysät takas putiikkin ja toivottavasti uudet heti saan tilalle ni voipi taas keleistä riippumatta ajella kuvien perässä.

Jep. Löytyi helposti, joskus käynytkin, mutta vähän pitkässä matkassa näin arkiviikolla.
Mitä mitä?? Espoosta ajelee vain hetken  
sport05.gif
Kassotaas! Pääsisin tänään mopon selkään Helsingissä kuudelta, matka tuonne n. 1½ tuntia nopeinta reittiä, josta paras (kaunis) mutkareitti viimeiselle puolelle (jo pimeälle) tunnille, Sitten paluu pimeässä ja sateessa Espooseen. Kun ei ole noita mobiilivehkeitä niin liian monta 15 min myöhästymistä. Jos olisi viikonloppu niin olisi mukava ajella...

Jep. Löytyi helposti, joskus käynytkin, mutta vähän pitkässä matkassa näin arkiviikolla.
Mitä mitä?? Espoosta ajelee vain hetken  
sport05.gif
Kassotaas! Pääsisin tänään mopon selkään Helsingissä kuudelta, matka tuonne n. 1½ tuntia nopeinta reittiä, josta paras (kaunis) mutkareitti viimeiselle puolelle (jo pimeälle) tunnille, Sitten paluu pimeässä ja sateessa Espooseen. Kun ei ole noita mobiilivehkeitä niin liian monta 15 min myöhästymistä. Jos olisi viikonloppu niin olisi mukava ajella...
Mä luulen että mä olen sitten ennen sua käväissyt jo tuolla...
062802moto_prv.gif

Jos tuo on se "Vaahteramäen" mesta niin ehkä tiedän sitten minäkin, varma en ole mutta on sellainen tunne olen tuon ohi ajellut.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back