Laita linkki Petelle.Kuva löytyy eilisen TouRinki reitin varrelta... ja reitti löytyy??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laita linkki Petelle.Kuva löytyy eilisen TouRinki reitin varrelta... ja reitti löytyy??
Siinä olisi siis pientä ilta-ajelua tiedossaNo laitetaas reitti tähän.
Streetilläkin hienosti näkyy..Eli ei vaikea paikka olleskaan..Siinä olisi siis pientä ilta-ajelua tiedossaNo laitetaas reitti tähän.![]()
Paikan bongaa kyllä aika helposti![]()
Mitä mitä?? Espoosta ajelee vain hetkenJep. Löytyi helposti, joskus käynytkin, mutta vähän pitkässä matkassa näin arkiviikolla.
Kassotaas! Pääsisin tänään mopon selkään Helsingissä kuudelta, matka tuonne n. 1½ tuntia nopeinta reittiä, josta paras (kaunis) mutkareitti viimeiselle puolelle (jo pimeälle) tunnille, Sitten paluu pimeässä ja sateessa Espooseen. Kun ei ole noita mobiilivehkeitä niin liian monta 15 min myöhästymistä. Jos olisi viikonloppu niin olisi mukava ajella...Mitä mitä?? Espoosta ajelee vain hetkenJep. Löytyi helposti, joskus käynytkin, mutta vähän pitkässä matkassa näin arkiviikolla.![]()
Mä luulen että mä olen sitten ennen sua käväissyt jo tuolla...Kassotaas! Pääsisin tänään mopon selkään Helsingissä kuudelta, matka tuonne n. 1½ tuntia nopeinta reittiä, josta paras (kaunis) mutkareitti viimeiselle puolelle (jo pimeälle) tunnille, Sitten paluu pimeässä ja sateessa Espooseen. Kun ei ole noita mobiilivehkeitä niin liian monta 15 min myöhästymistä. Jos olisi viikonloppu niin olisi mukava ajella...Mitä mitä?? Espoosta ajelee vain hetkenJep. Löytyi helposti, joskus käynytkin, mutta vähän pitkässä matkassa näin arkiviikolla.![]()