Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep näin se menee eli sauna on lämpiämässä^ ai kun on lämmittelyt saunassa ja sitten huomenna uudelleen sarviin ja uutta fotoo...just kun olis ollut aikaa lähtee wanhaa kawaa ulkoiluttamaan
Voin uskoa.Nyt on kyllä ukko niin jäässä että uus photo tulee huomenna.. sorge..
Jaa, selienee tämä sitten
Kun saat sen kuvasi johonkin nettipalveluun, iske se linkkisi tohon Image-namiskaan:Joo se on just se. Ei taas tekniikka ollut mun kanssa yhteistyö kykyinen.
Voisinpa jopa esittää nuo samat sanat sinulle...vai että kylmä ?
Pyh sanon minä,ette oo sit kylmää nähnykkään![]()
Kannatta ehkä hommata kahva lämppärit tai totulella säähän ?Voisinpa jopa esittää nuo samat sanat sinulle...vai että kylmä ?
Pyh sanon minä,ette oo sit kylmää nähnykkään![]()
![]()
Kahtos kun aamusella lähtee tien päälle kesärensseleillä, niin lottoarvonnan aikoihin niillä kesärensseleillä tulee aika helkatin kylymä...![]()
No lämppärit löytyy ja kädet taiskin olla ainoat paikat millä oli jopa hiton kuumaKannatta ehkä hommata kahva lämppärit tai totulella säähän ?
Kyllä tässä on läpi talvienkin ajeltuKannatta ehkä hommata kahva lämppärit tai totulella säähän ?
Nojoo,täs on vuosien varrella tullut nähtyä kylmä ja lämmin veriä typpejä,kalareissuilla ei tarvitse montaa sekuntia katsoa toisen päälle kummasta on kyse![]()
Sori nyt vaan,mulla on liikaa aikaa,ja liian kova kaipuu pyörän selkään![]()
Taitaa suzu-ukko karata touringeille? Vai kerkeekös uutta kuvaa näpsiä ennen??Täällä ollaan jo rensselit päällä, kompassi kädessä ja reppu pakattu täyteen näitäNyt on kyllä ukko niin jäässä että uus photo tulee huomenna.. sorge... Odotan lähtöviivalla uutta kuvaa!!
HÄH?Taitaa suzu-ukko karata touringeille? Vai kerkeekös uutta kuvaa näpsiä ennen??Täällä ollaan jo rensselit päällä, kompassi kädessä ja reppu pakattu täyteen näitäNyt on kyllä ukko niin jäässä että uus photo tulee huomenna.. sorge... Odotan lähtöviivalla uutta kuvaa!!
Noh! Mulle sama, töissä ryydytään... ja pitkään![]()