• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Ja ei muuta kun nyt radallepäin  
Ei täällä edes enään sada  

Eikä kastuttu ku t-paitaa myöten  
062802jumpie_prv.gif
Mähän sanoin ennen kun lähdit että ei siellä sada  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
No ens kerralla otan sitten "oikeesta" paikasta
tounge.gif

Joo ja mie tietty tyhmänä uskoin
withstupid.gif
biggrin.gif

Saako tähän väliin laitella erinomaisen typerän idean? Voisko ajatella että kaikki jotka tähän jahtiin on osallistuneet nii talvella tavattas jossain tarvernassa?

withstupid.gif

biggrin.gif
Älä Tomba vällää, mulle sanottiin että sataa tuossa tuonnoin enkä uskonut vaan menin ilman sadekamoja
withstupid.gif

ja jos tuuri käy niin pääset mun ja Tonttuijn sadekuskit kerhoon kun vielä muutaman kerran kastut  
wink.gif
No sadekamat vois kyllä hommaillaki joskus  
biggrin.gif
Nää tän hetken "coretexmexit" ei hirveesti sadetta pidä  
biggrin.gif
Mulla pitää hyvin releet sadetta, mutta se alinomainen ajelu kaatosateessa alkoi hiukan jo nyppimään.

withstupid.gif

biggrin.gif
Älä Tomba vällää, mulle sanottiin että sataa tuossa tuonnoin enkä uskonut vaan menin ilman sadekamoja
withstupid.gif

ja jos tuuri käy niin pääset mun ja Tonttuijn sadekuskit kerhoon kun vielä muutaman kerran kastut  
wink.gif
No sadekamat vois kyllä hommaillaki joskus  
biggrin.gif
Nää tän hetken "coretexmexit" ei hirveesti sadetta pidä  
biggrin.gif
Mulla pitää hyvin releet sadetta, mutta se alinomainen ajelu kaatosateessa alkoi hiukan jo nyppimään.
mulle kelpais nyt sadekelin suhailukin
sad_orig.gif

Tummataako niin että ei laiteta mitää ns "virallista kutsua" päälesä mut kattellaan talven aikana sellanen aikataulu että kaikki pääsee jotka haluu? Tossa aikaa myöte vois haastatella muutamaa vakio jahtaajaa ja kattella millo tehtäs "törmääminen by jakt"

Tummataako niin että ei laiteta mitää ns "virallista kutua" päälesä mut kattellaan talven aikana sellanen aikataulu että kaikki pääsee jotka haluu? Tossa aikaa myöte vois haastatella muutamaa vakio jahtaajaa ja kattella millo tehtäs "törmääminen by jakt"
Kaikki käy.

Kenes kuva jääkään kauden viimeiseksi?? Vai jääkö kenenkään
biggrin.gif
Tuntuu että periksi ei anneta, vaikka lunta olisi maassakin
wink.gif

Tummataako niin että ei laiteta mitää ns "virallista kutua" päälesä mut kattellaan talven aikana sellanen aikataulu että kaikki pääsee jotka haluu? Tossa aikaa myöte vois haastatella muutamaa vakio jahtaajaa ja kattella millo tehtäs "törmääminen by jakt"
Kaikki käy.

Kenes kuva jääkään kauden viimeiseksi?? Vai jääkö kenenkään  
biggrin.gif
Tuntuu että periksi ei anneta, vaikka lunta olisi maassakin
wink.gif
No itse kyllä luovuttelen ja pistän pyörän talvitelakoille ku ilma tipahtaa nollan alapuolelle  
sad_orig.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back