19:40...No nii myöhästyin sitten tunnilla vaan eipä aikasemmin kerinny... damn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
19:40...No nii myöhästyin sitten tunnilla vaan eipä aikasemmin kerinny... damn..
Ilmat suosivat luulen ma.Jopa oli suosittu rasti![]()
Voihan tiede, taas tuli päristeltyä päivällä ohi.Suht tumma kuva![]()
Laitan kohta arkistokuvan samasta paikasta, arkistokuva on päivänvalossa otettu![]()
joo siinähän se on Kouvolasta Espooseen "matkan varrella"Voihan tiede, taas tuli päristeltyä päivällä ohi.Suht tumma kuva![]()
Laitan kohta arkistokuvan samasta paikasta, arkistokuva on päivänvalossa otettu![]()
Itseasiassa Kouvolaan mennessä päristelin komiasti ohi.joo siinähän se on Kouvolasta Espooseen "matkan varrella"Voihan tiede, taas tuli päristeltyä päivällä ohi.Suht tumma kuva![]()
![]()
Vauhtia vauhtiaOisit jättänyt vaan sen pienen kuvan, nyt tuonne alkaa kilpa-ajelu taas![]()
Ai tää oli näääääin helppoTajuttiin jo tosta pimeestä kuvasta..
Nyt ei enää jaksa, fisusatamassa olin tunnin myöhässä. sieltä sitten Kouvolaa kohti, Turuntien alla olin tankkauksen verran myöhässä, mutta olisi sitten muuten bensa loppunut...Vauhtia vauhtiaOisit jättänyt vaan sen pienen kuvan, nyt tuonne alkaa kilpa-ajelu taas![]()
![]()