• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Tapahtuuko huomenna historiallinen teko että kuvan hakia hakee oman kuvansa ja kipasee uuden...no se jää nähtäväksi..

Oli sitten pakko kääntyä Järvikylän kohdilla takaisin kun ei nähnyt enää yhtään mitään.

Oli sitten pakko kääntyä Järvikylän kohdilla takaisin kun ei nähnyt enää yhtään mitään.
Oot kyl sissi että ees lähit koittamaan
bowdown.gif
bowdown.gif

Olen tuollakin paikassa käynyt useamman kerran, ei pääse hakemaan kun ei saa enää ajaa. Luultavasti vuonna 2012 saan
033102ass_1_prv.gif

Oot kyl sissi että ees lähit koittamaan  
bowdown.gif
bowdown.gif
Mutta en ollut märkä!
Takki ja housut oli kosteat, hanskat ei päästäneet yhtään läpi, alusvaatteet oli aivan kuivat.
329 kilsaa tuli taivallettua, hitaasti mutta varmasti.
Mulla muutama vaate lähte aikas ripeesti takas kauppaan.. Esimerkkinä joo joo toki nuo pitää vettä Hanx pökät...paska pidä mitään..MP-Asun hanskat ...takas menee...mikä tänää vettä piti ni oli Revít:in takki ja X-Liten potta. Kengätkin kusi mutta se oli oma moka ..TCX kalvo kengät kotona ja jalassa kesä toffelit..

Täst lähin kun sataa tai sadetta ees arvattu niin hanskoina toimii Halvarsson.

Esimerkkinä joo joo toki nuo pitää vettä Hanx pökät...paska pidä mitään..MP-Asun hanskat ...takas menee...mikä tänää vettä piti ni oli Revít:in takki ja X-Liten potta. Kengätkin kusi mutta se oli oma moka ..TCX kalvo kengät kotona ja jalassa kesä toffelit..
Juu, ei mulla siis takki ja housut päästäneet mitään läpi, hiukan olivat kosteat kuitenkin ulkoa.

Esimerkkinä joo joo toki nuo pitää vettä Hanx pökät...paska pidä mitään..MP-Asun hanskat ...takas menee...mikä tänää vettä piti ni oli Revít:in takki ja X-Liten potta. Kengätkin kusi mutta se oli oma moka ..TCX kalvo kengät kotona ja jalassa kesä toffelit..
Juu, ei mulla siis takki ja housut päästäneet mitään läpi, hiukan olivat kosteat kuitenkin ulkoa.
Huomenna menee Hanx vettä pitävät pökät kauppaan takas.

Kelpaako (hyvin) huono kuva?  
tounge.gif

20110922_003.jpg

Tietysti "oikea" kamera jäi kotia kun tuolla käväisin...tämä nyt ei ole siitä portin edestä, kun vartija oli siinä juttelemassa jonkun kanssa.
Olisi voinut ihmetellä että mitä tulen siihen kuvailemaan.  
biggrin.gif

Kelpaako (hyvin) huono kuva?  
tounge.gif

Tietysti "oikea" kamera jäi kotia kun tuolla käväisin...tämä nyt ei ole siitä portin edestä, kun vartija oli siinä juttelemassa jonkun kanssa.
Olisi voinut ihmetellä että mitä tulen siihen kuvailemaan.  
biggrin.gif
Kyllä siihen portillekin olisit voinut mennä koska kuvata saa aika vapaatsi yleisiä julkisia paikkoja, aika moni tajuaa kun puhuu kuvajahdista, moni on meinaa sekoittanut tän touhun geo-kätköilyyn.

Sinne seuraavaks:
20110922_014.jpg

Tulipahan sopivasti vettä matkalla...mutta onneksi Yokon uimapuku näyttäis pitävän vieläkin vettä, vaikka onkin vanha kuin mikä.

Helppo rasti ja lyhyt matka.

Ja oonko jumissa toimistolla, pyörä parkissa kotona? Ja kaiken lisäksi aurinko paistaa? KYLLÄ!  
thumbs-up.gif
mad.gif

Mä jo hetken elättelin toivoa että kukaan ei oo hakenu kun duunista lähtiessä oli vielä jahti auki, vedin heti himaan päästyäni ajokamat niskaan ja valmistauduin lähtemään tuohon 4km päähän poimimaan. Vielä pikainen tsekkaus kännykästä ettei kukaan oo ehtiny, ja kas...siellähän se bongattu kuva oli juuri samalla minuutilla ilmestynyt.
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back