No ens kerralla otan sitten "oikeesta" paikastaJa ei muuta kun nyt radallepäin
Ei täällä edes enään sada
Mähän sanoin ennen kun lähdit että ei siellä sadaEikä kastuttu ku t-paitaa myöten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo ja mie tietty tyhmänä uskoin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ens kerralla otan sitten "oikeesta" paikastaJa ei muuta kun nyt radallepäin
Ei täällä edes enään sada
Mähän sanoin ennen kun lähdit että ei siellä sadaEikä kastuttu ku t-paitaa myöten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Älä Tomba vällää, mulle sanottiin että sataa tuossa tuonnoin enkä uskonut vaan menin ilman sadekamojaJoo ja mie tietty tyhmänä uskoin![]()
![]()
Saako tähän väliin laitella erinomaisen typerän idean? Voisko ajatella että kaikki jotka tähän jahtiin on osallistuneet nii talvella tavattas jossain tarvernassa?
Ei yhtään hullumpi idea. Ja kuvajahtijan jatkuu talvellakinSaako tähän väliin laitella erinomaisen typerän idean? Voisko ajatella että kaikki jotka tähän jahtiin on osallistuneet nii talvella tavattas jossain tarvernassa?
Älä Tomba vällää, mulle sanottiin että sataa tuossa tuonnoin enkä uskonut vaan menin ilman sadekamoja![]()
ja jos tuuri käy niin pääset mun ja Tonttuijn sadekuskit kerhoon kun vielä muutaman kerran kastut![]()
No sadekamat vois kyllä hommaillaki joskusÄlä Tomba vällää, mulle sanottiin että sataa tuossa tuonnoin enkä uskonut vaan menin ilman sadekamojaJoo ja mie tietty tyhmänä uskoin![]()
![]()
![]()
ja jos tuuri käy niin pääset mun ja Tonttuijn sadekuskit kerhoon kun vielä muutaman kerran kastut![]()
Saako tähän väliin laitella erinomaisen typerän idean? Voisko ajatella että kaikki jotka tähän jahtiin on osallistuneet nii talvella tavattas jossain tarvernassa?![]()
![]()
Saako tähän väliin laitella erinomaisen typerän idean? Voisko ajatella että kaikki jotka tähän jahtiin on osallistuneet nii talvella tavattas jossain tarvernassa?![]()
joo !!![]()
Joku uppaa tänne kuvan ja laittaa ajan ja kaikki jotka löytää baarin osallistuu![]()
Mulla pitää hyvin releet sadetta, mutta se alinomainen ajelu kaatosateessa alkoi hiukan jo nyppimään.No sadekamat vois kyllä hommaillaki joskusÄlä Tomba vällää, mulle sanottiin että sataa tuossa tuonnoin enkä uskonut vaan menin ilman sadekamojaJoo ja mie tietty tyhmänä uskoin![]()
![]()
![]()
ja jos tuuri käy niin pääset mun ja Tonttuijn sadekuskit kerhoon kun vielä muutaman kerran kastut
Nää tän hetken "coretexmexit" ei hirveesti sadetta pidä![]()
![]()
mulle kelpais nyt sadekelin suhailukinMulla pitää hyvin releet sadetta, mutta se alinomainen ajelu kaatosateessa alkoi hiukan jo nyppimään.No sadekamat vois kyllä hommaillaki joskusÄlä Tomba vällää, mulle sanottiin että sataa tuossa tuonnoin enkä uskonut vaan menin ilman sadekamojaJoo ja mie tietty tyhmänä uskoin![]()
![]()
![]()
ja jos tuuri käy niin pääset mun ja Tonttuijn sadekuskit kerhoon kun vielä muutaman kerran kastut
Nää tän hetken "coretexmexit" ei hirveesti sadetta pidä![]()
![]()
Tonne on ärsyttävää ajaa aamusella, eli jäänee päiväksi jonkun haettavaksi.Ja on vahva tunne missä uusi kuva on, mut tänään ei enään jaksa, sataa ja on kylmä ja aamuyöllä alkaa työt jne tekosyitä.. jos huomenna illemmalla![]()
Kaikki käy.Tummataako niin että ei laiteta mitää ns "virallista kutua" päälesä mut kattellaan talven aikana sellanen aikataulu että kaikki pääsee jotka haluu? Tossa aikaa myöte vois haastatella muutamaa vakio jahtaajaa ja kattella millo tehtäs "törmääminen by jakt"
Totta.Tonne on ärsyttävää ajaa aamusella, eli jäänee päiväksi jonkun haettavaksi.Ja on vahva tunne missä uusi kuva on, mut tänään ei enään jaksa, sataa ja on kylmä ja aamuyöllä alkaa työt jne tekosyitä.. jos huomenna illemmalla![]()
28.11 loppui muistaakseni mulla viime vuonna.Kenes kuva jääkään kauden viimeiseksi?? Vai jääkö kenenkäänTuntuu että periksi ei anneta, vaikka lunta olisi maassakin![]()
![]()
28.11 loppui muistaakseni mulla viime vuonna.Kenes kuva jääkään kauden viimeiseksi?? Vai jääkö kenenkäänTuntuu että periksi ei anneta, vaikka lunta olisi maassakin![]()
![]()
No itse kyllä luovuttelen ja pistän pyörän talvitelakoille ku ilma tipahtaa nollan alapuolelleKaikki käy.Tummataako niin että ei laiteta mitää ns "virallista kutua" päälesä mut kattellaan talven aikana sellanen aikataulu että kaikki pääsee jotka haluu? Tossa aikaa myöte vois haastatella muutamaa vakio jahtaajaa ja kattella millo tehtäs "törmääminen by jakt"
Kenes kuva jääkään kauden viimeiseksi?? Vai jääkö kenenkäänTuntuu että periksi ei anneta, vaikka lunta olisi maassakin![]()
![]()