Muttet käynyt matkan varrella tuolla:Hehhee, olin aamusella tuolla.![]()
Mutta en hae tuota, joten olkaa muut hyvät![]()
Baari
- Kari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muttet käynyt matkan varrella tuolla:Hehhee, olin aamusella tuolla.![]()
Se on maissa jo.Muttet käynyt matkan varrella tuolla:Hehhee, olin aamusella tuolla.![]()
Baari
- Kari
Illan viimeinen vinkki lähtee tästä:Tämä ei ole Hakunilassa, eikä liiemmin Suomenojalla![]()
Tuo viimeinen vinkki sitten sai porukan liikkeelleTäällä istutaan kaunialan pihalla, 10 minuuttia myöhässä...![]()
Jos tuo DizzySpell ei olisi liikenteessä, lähtisin heti enkä vasta aamullaTäällä kannattaa olla heti aamusta liikkeellä:
Hyvin saa selvää. Tosin klo 7 eteenpäin olisi saanut paikalta jo kahviakinVähän on hämärää, mut kai siitä selvää saa?
Taitaapi olla niin, että osoitteet on viesteihin lisätty sitten, kun oikea vastaus on jo kuvana saatu jonkun muun toimesta.Olenko nyt ymmärtänyt oikein kun viestejänne olen selannut, että jos laittaa itse kuvahasteen, on laitettava myös osoitekin valmiiksi, minne joku voi sitten lähteä ajamaan? Eikös se ollut asiemmin niin, että kuvasta piti tietää missä kohde on?
Olet ymmärtänyt väärin...Olenko nyt ymmärtänyt oikein kun viestejänne olen selannut, että jos laittaa itse kuvahasteen, on laitettava myös osoitekin valmiiksi, minne joku voi sitten lähteä ajamaan? Eikös se ollut asiemmin niin, että kuvasta piti tietää missä kohde on?
Kyllähän se aina kannattaa lähteä liikkeelle, sillä mikä voisi olla kunnon kuvajahtia tärkeämpääMiks aina ne muutamat hassut jotka tietäisin tulee sellasiin aikoihin ettei voi/jaksa lähteä hakemaan.....
HäätKyllähän se aina kannattaa lähteä liikkeelle, sillä mikä voisi olla kunnon kuvajahtia tärkeämpääMiks aina ne muutamat hassut jotka tietäisin tulee sellasiin aikoihin ettei voi/jaksa lähteä hakemaan.....![]()
Siis sulhanen, morsian vai pappi?HäätKyllähän se aina kannattaa lähteä liikkeelle, sillä mikä voisi olla kunnon kuvajahtia tärkeämpääMiks aina ne muutamat hassut jotka tietäisin tulee sellasiin aikoihin ettei voi/jaksa lähteä hakemaan.....![]()
![]()