• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Hehhee, olin aamusella tuolla
tounge.gif
.
Mutta en hae tuota, joten olkaa muut hyvät  
062802moto_prv.gif
Muttet käynyt matkan varrella tuolla:

Baari

- Kari

Olenko nyt ymmärtänyt oikein kun viestejänne olen selannut, että jos laittaa itse kuvahasteen, on laitettava myös osoitekin valmiiksi, minne joku voi sitten lähteä ajamaan? Eikös se ollut asiemmin niin, että kuvasta piti tietää missä kohde on?

Olenko nyt ymmärtänyt oikein kun viestejänne olen selannut, että jos laittaa itse kuvahasteen, on laitettava myös osoitekin valmiiksi, minne joku voi sitten lähteä ajamaan? Eikös se ollut asiemmin niin, että kuvasta piti tietää missä kohde on?
Taitaapi olla niin, että osoitteet on viesteihin lisätty sitten, kun oikea vastaus on jo kuvana saatu jonkun muun toimesta.

Olet ymmärtänyt väärin...

Me lisätään ne osoitteet ja google-maps linkit noihin
viesteihimme sitten kun kohde on jo löydetty, eli jälkikäteen eikä kuvanottohetkellä.

Poikkeuksena poikkeuksetta ääliöt jotka eivät kuvaa, eivätkä jahtaa
spoilaavat kohteita yleensä siidereissään tai ajattelemattomuuttaan...

Edit: Sama asia tuli näemmä jo edelläkin.

- Kari

Miks aina ne muutamat hassut jotka tietäisin tulee sellasiin aikoihin ettei voi/jaksa lähteä hakemaan.....

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back