• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
On varmaan tämä, pahus kun ei kerkiä hakee:

Pikku talo
Hauskaa matkaa jos ehdit hakea
tounge.gif

Löysin ja interwebsistä kyseisen pytingin ja ajattelin lähtä noukkimaan kunhan saan ketjut rasvattua. Saa nähä ehdinkö :P

Löysin ja interwebsistä kyseisen pytingin ja ajattelin lähtä noukkimaan kunhan saan ketjut rasvattua. Saa nähä ehdinkö :P
Mä en sitten viitsi lähteä, kun tässä tapauksessa satun olemaan
aika paljon takamatkalta Esbååseen nähden.

Odottelen seuraavia kuvia...

Se olikin sitten toinen Esbåålainen nopeampi tällä kertaa.
Olis tullut pahasti takkiin mullekin Virkkalan reissulla...

- Kari

Nyt olis helppo, koska meikäläinenkin tietää.
Tarinan mukaan veturi on maksanut nykyiselle omistajalleen pennin/kilo. Veturi 661 painaa 44 800kg.

Lähenki iltalenkille katastaa onko veikkaus oikea, saa nähä onko KTE taas juuri nappaamassa kuvaa kun kurvaan paikalle
biggrin.gif

Ei perhana, mä tiedän tän... En kyl viitti lähtee yrittämään jos aketin on kerta jo matkalla rastille minkä löytää ihan taatusti, on niin helpos paikassa. Mut jos ei löytäiskään, mä starttaan sit hakemaan sen
biggrin.gif

Ei perhana, mä tiedän tän... En kyl viitti lähtee yrittämään jos aketin on kerta jo matkalla rastille minkä löytää ihan taatusti, on niin helpos paikassa. Mut jos ei löytäiskään, mä starttaan sit hakemaan sen
biggrin.gif
Hopi hopi sinne vaan, se jos mikä itteäänkin aina naurattaa kun huomaa perillä että oli viisi minuuttia myöhässä.

Sorry että uusi kuva kesti, piti tykittää Airalta täysillä Kivenlahteen ja käydä kurvaamassa MiniTourinki.
No hitsiläinen... mietittiinkin Suzu-Ukon kanssa että miten sillä tonttuj:llä kestää niin kauan!!??
Bömpelis tosiaa katottii että ei oo kuvaa tullu ei  
biggrin.gif
Oisitte ajanut perästä ennätysnopeaan bongaukseen .
tounge.gif

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back