Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hauskaa matkaa jos ehdit hakea
Mä en sitten viitsi lähteä, kun tässä tapauksessa satun olemaanLöysin ja interwebsistä kyseisen pytingin ja ajattelin lähtä noukkimaan kunhan saan ketjut rasvattua. Saa nähä ehdinkö![]()
Eli Lohjalla Virkkalassa **Kässän Talo** osoitteessa **Tynninharjuntie 21**Ja seuraavaksi tunnettu talo, joka ollut laareillaan jo 1800-luvun alusta alkaen.
No hitsiläinen... mietittiinkin Suzu-Ukon kanssa että miten sillä tonttuj:llä kestää niin kauan!!??Sorry että uusi kuva kesti, piti tykittää Airalta täysillä Kivenlahteen ja käydä kurvaamassa MiniTourinki.
Teidän välissä venähti nääs.No hitsiläinen... mietittiinkin Suzu-Ukon kanssa että miten sillä tonttuj:llä kestää niin kauan!!??Sorry että uusi kuva kesti, piti tykittää Airalta täysillä Kivenlahteen ja käydä kurvaamassa MiniTourinki.
Hopi hopi sinne vaan, se jos mikä itteäänkin aina naurattaa kun huomaa perillä että oli viisi minuuttia myöhässä.Ei perhana, mä tiedän tän... En kyl viitti lähtee yrittämään jos aketin on kerta jo matkalla rastille minkä löytää ihan taatusti, on niin helpos paikassa. Mut jos ei löytäiskään, mä starttaan sit hakemaan sen![]()
Bömpelis tosiaa katottii että ei oo kuvaa tullu eiNo hitsiläinen... mietittiinkin Suzu-Ukon kanssa että miten sillä tonttuj:llä kestää niin kauan!!??Sorry että uusi kuva kesti, piti tykittää Airalta täysillä Kivenlahteen ja käydä kurvaamassa MiniTourinki.
Oisitte ajanut perästä ennätysnopeaan bongaukseen .Bömpelis tosiaa katottii että ei oo kuvaa tullu eiNo hitsiläinen... mietittiinkin Suzu-Ukon kanssa että miten sillä tonttuj:llä kestää niin kauan!!??Sorry että uusi kuva kesti, piti tykittää Airalta täysillä Kivenlahteen ja käydä kurvaamassa MiniTourinki.![]()