Miltei voisin lainata näitä sanoja...ja heleppo kuin mikä, vai mitä tonttuj![]()
Ajettu koko kesän vähintään kaksi kertaa ohi joka päivä, tänään jopa kuusi kertaa ja vielä lisäksi kerrankuvajahtia...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miltei voisin lainata näitä sanoja...ja heleppo kuin mikä, vai mitä tonttuj![]()
Ajettu koko kesän vähintään kaksi kertaa ohi joka päivä, tänään jopa kuusi kertaa ja vielä lisäksi kerrankuvajahtia...![]()
Ehkä se haetaan illemmalla.Toihan on maailman ensteks helpoin rasti,
meinasin Jo aamulla hakea, mitten viitsinyt kastua.
Ehkä illemmalla sitten![]()
-Kari
Joo, ei näillä vinkeillä tuota kirjastoa haeta illemmalla ja tuskin vielä huomisaamunakaan...Ehkä se haetaan illemmalla.
Eipä taida päästä enää lähemmäksi tuota sinun "maailman ensteks helpointa rastia", kivellä voisi voimamies heitellä kohti.Joo, ei näillä vinkeillä tuota kirjastoa haeta illemmalla ja tuskin vielä huomisaamunakaan...Ehkä se haetaan illemmalla.
- Kari
Jaksaiskohan aamulla herätä, ajoissa meinaan...Eipä taida päästä enää lähemmäksi tuota sinun "maailman ensteks helpointa rastia", kivellä voisi voimamies heitellä kohti.
Matinkylän Jäähalli MAtinkylän urheilukeskuskessa.Vähän on pimeetä...
seuraava
Tuossa välissä oli mulle muutama tosi vaikea, mutta nyt nuo on ollut ainakin mulle aika helppoja, tällainen ikäloppu wanhus on kai sit nähnyt niin paljon niin jää mieleen.Aika nöyräksi vetää tää kuvajahti kun huomaa että hemmetti enhän mä tiedä mitää paikkoja![]()
Ihan samaa mietiskelin juuri tässä itsekin, todella paljon oon ollut tienpäällä, mutta mitään en oo nähnyt tai ainakaan mitään en enää muistaAika nöyräksi vetää tää kuvajahti kun huomaa että hemmetti enhän mä tiedä mitää paikkoja![]()
Ajatte liian kovaa "kohteiden" ohiIhan samaa mietiskelin juuri tässä itsekin, todella paljon oon ollut tienpäällä, mutta mitään en oo nähnyt tai ainakaan mitään en enää muistaAika nöyräksi vetää tää kuvajahti kun huomaa että hemmetti enhän mä tiedä mitää paikkoja![]()
![]()
Hehee, mää oon ajellut paikkojen ohi tosi nolona muutaman kerran... muka silmät auki...Täytyy sanoo et kovin montaa en ois ilman Googlea tiennyt. Varsinkaan noita susirajan sisäpuolella olevia kohteita. Ei ole noita kilometrejä vielä hirveästi ehtinyt kertyä. Lohjan suuntakin on aika hukassa. No, ehkä se tästä. Tässähän sitä tulee ajeltua silmät auki kun on kuvan perässä.![]()
Kun kohteena oli se GRankullan VPK niin mietin et jossain mä oon ton nähny prkl, ei muistunu mielee. Vasta kun paikka kerrottiin tajusin, että ajoin tuosta ohi ja oikein hämmästelin tuota torppaa silloin kun hain sen Grankullin aseman.....Hehee, mää oon ajellut paikkojen ohi tosi nolona muutaman kerran... muka silmät auki...Täytyy sanoo et kovin montaa en ois ilman Googlea tiennyt. Varsinkaan noita susirajan sisäpuolella olevia kohteita. Ei ole noita kilometrejä vielä hirveästi ehtinyt kertyä. Lohjan suuntakin on aika hukassa. No, ehkä se tästä. Tässähän sitä tulee ajeltua silmät auki kun on kuvan perässä.![]()
Se Mäntsälän Pohjoisen liittymän oikoradan ylitys oli mulle viime viikolla huvittavan nolo, istuttiin syömässä Shellillä ja kurkkasin kännykällä kuvan kun aketin sen lisäsi ja aattelin että ei hajuakaan missä kohde on, risteyksessä lähtiessä KTE:n supermoto pyyhki edestä ohi, eikä silloinkaan kellot kilissyt.Kun kohteena oli se GRankullan VPK niin mietin et jossain mä oon ton nähny prkl, ei muistunu mielee. Vasta kun paikka kerrottiin tajusin, että ajoin tuosta ohi ja oikein hämmästelin tuota torppaa silloin kun hain sen Grankullin aseman.....Hehee, mää oon ajellut paikkojen ohi tosi nolona muutaman kerran... muka silmät auki...Täytyy sanoo et kovin montaa en ois ilman Googlea tiennyt. Varsinkaan noita susirajan sisäpuolella olevia kohteita. Ei ole noita kilometrejä vielä hirveästi ehtinyt kertyä. Lohjan suuntakin on aika hukassa. No, ehkä se tästä. Tässähän sitä tulee ajeltua silmät auki kun on kuvan perässä.![]()
![]()