• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Helsingin ympäristö 2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja panu..
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
...ja heleppo kuin mikä, vai mitä tonttuj
eek.gif

Ajettu koko kesän vähintään kaksi kertaa ohi joka päivä, tänään jopa kuusi kertaa ja vielä lisäksi kerran  
062802moto_prv.gif
kuvajahtia...
Miltei voisin lainata näitä sanoja
tounge.gif

Ja viikko sitten erään neitosen polttareissa ajelutin tuosta Paris Hiltoniakin ohi
idea3.gif

Tästähän tuli yllättävän haastava rasti, vaikka takuuvarmasti me jahtikansana kaikki olemme tuosta parin viikon sisään ajelleet ohi ainakin kerran.
Mä olin satavarma että KTE, Suzu-ukko, Go-Za tai weke nappaa tuon jo ennen puolta päivää.

Ja seuraavaksi tunnettu talo, joka ollut laareillaan jo 1800-luvun alusta alkaen.

img0657.jpg

Aika nöyräksi vetää tää kuvajahti kun huomaa että hemmetti enhän mä tiedä mitää paikkoja
pftroest.gif

Täytyy sanoo et kovin montaa en ois ilman Googlea tiennyt. Varsinkaan noita susirajan sisäpuolella olevia kohteita. Ei ole noita kilometrejä vielä hirveästi ehtinyt kertyä. Lohjan suuntakin on aika hukassa. No, ehkä se tästä. Tässähän sitä tulee ajeltua silmät auki kun on kuvan perässä.
eek.gif

Täytyy sanoo et kovin montaa en ois ilman Googlea tiennyt. Varsinkaan noita susirajan sisäpuolella olevia kohteita. Ei ole noita kilometrejä vielä hirveästi ehtinyt kertyä. Lohjan suuntakin on aika hukassa. No, ehkä se tästä. Tässähän sitä tulee ajeltua silmät auki kun on kuvan perässä.  
eek.gif
Hehee, mää oon ajellut paikkojen ohi tosi nolona muutaman kerran... muka silmät auki...

eek.gif
Hehee, mää oon ajellut paikkojen ohi tosi nolona muutaman kerran... muka silmät auki...
Kun kohteena oli se GRankullan VPK niin mietin et jossain mä oon ton nähny prkl, ei muistunu mielee. Vasta kun paikka kerrottiin tajusin, että ajoin tuosta ohi ja oikein hämmästelin tuota torppaa silloin kun hain sen Grankullin aseman.....
lookaround_orig.gif

eek.gif
Kun kohteena oli se GRankullan VPK niin mietin et jossain mä oon ton nähny prkl, ei muistunu mielee. Vasta kun paikka kerrottiin tajusin, että ajoin tuosta ohi ja oikein hämmästelin tuota torppaa silloin kun hain sen Grankullin aseman.....
lookaround_orig.gif
Se Mäntsälän Pohjoisen liittymän oikoradan ylitys oli mulle viime viikolla huvittavan nolo, istuttiin syömässä Shellillä ja kurkkasin kännykällä kuvan kun aketin sen lisäsi ja aattelin että ei hajuakaan missä kohde on, risteyksessä lähtiessä KTE:n supermoto pyyhki edestä ohi, eikä silloinkaan kellot kilissyt.
Vasta kun näki tietsikan näytöltä sen ison kuvan, pikkasen nauratti.

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back