Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulkaa hakemaan rasti välillä Kanta-Hämeeseen, niin päästään mekin ajelemaanKovasti päijäthämevoittoista on...
Paikka on kyllä tiedossa mutta joku muu saa hakea sen tällä kertaa. "Patsas" näyttää Pjootorin kuvassa suuremmalta kuin mitä se onkaan...Auts![]()
Kuvalle ilmeisesti tapahtui jotain tuolla kännykässä....
Jos ette saa selvää niin haen uuden samasta paikasta illalla kun pääsen töistä kotio![]()
Ny ei tierä, joltan uskonnolliselta paikalta näyttääpi.![]()
Hitaus ei ole haitta, ainenkaan niin suuri tässä tilanteessa, että kannattaa hauskuudesta luopua![]()
Kirkosta eronneena alan boikotoida näitä herran huoneita olivat ne sitten missäpäin Hämettä hyvänsä![]()
Mä kierrän kaikki kirkot lomamatkoillakin kaukaaKirkosta eronneena alan boikotoida näitä herran huoneita olivat ne sitten missäpäin Hämettä hyvänsä![]()
Mä kierrän kaikki kirkot lomamatkoillakin kaukaaKirkosta eronneena alan boikotoida näitä herran huoneita olivat ne sitten missäpäin Hämettä hyvänsä
. Tästä ei ole hajuakaan.![]()
Kax tuntii kaivelin tätä nettiä, mut mitään järkevää en löytännä...mä oon varmaan tulossa sokeeks .... kaikki motoristi optikot, tulkaa apuun![]()