• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kuvajahtiajelut, Häme

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -perttu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Kovasti päijäthämevoittoista on...
Tulkaa hakemaan rasti välillä Kanta-Hämeeseen, niin päästään mekin ajelemaan  
tounge.gif

Työkiireet estävät tällä hetkllä pidemmät ajelut
sad_orig.gif
.

Auts
sport05.gif

Kuvalle ilmeisesti tapahtui jotain tuolla kännykässä....

Jos ette saa selvää niin haen uuden samasta paikasta illalla kun pääsen töistä kotio
062802moto_prv.gif

Auts  
sport05.gif

Kuvalle ilmeisesti tapahtui jotain tuolla kännykässä....

Jos ette saa selvää niin haen uuden samasta paikasta illalla kun pääsen töistä kotio  
062802moto_prv.gif
Paikka on kyllä tiedossa mutta joku muu saa hakea sen tällä kertaa. "Patsas" näyttää Pjootorin kuvassa suuremmalta kuin mitä se onkaan...

Heha, uudenuutukaista haastetta, kuvapalapeli
062802jumpie_prv.gif

Tulkaa toki noukkimaan rasti hiukan kauemmaksi, ei sitä viitsi uutta rastia kauhean kaukaa hakea, mielummin metsästää kauempaa.

Patsas on kasattu Pjootorin käsittelyn jäljiltä ja valkoinen transporter edelleen paikallaan 
tounge.gif

Nyt syödään ja mietitään uutta kuvaa

Nonni, tässähän kävi just niinkuin ei pitänyt, minä, suurin valittaja tein varmaan jonkun sortin ennätyksen hitaudellani. Pahoittelen, ja diskaan itseni loppukaudeksi näistä hommista. Tai no, jos nyt sattuu jotain tooo-si herkullista tulemaan kotiinkannettuna ;)
Tämmöst tää vaan välillä on, lasten kanssa.

Ny ei tierä, joltan uskonnolliselta paikalta näyttääpi.  
nixweiss.gif

Hitaus ei ole haitta, ainenkaan niin suuri tässä tilanteessa, että kannattaa hauskuudesta luopua
wink.gif

Ny ei tierä, joltan uskonnolliselta paikalta näyttääpi.  
nixweiss.gif

Hitaus ei ole haitta, ainenkaan niin suuri tässä tilanteessa, että kannattaa hauskuudesta luopua  
wink.gif

No ehkä mä sitten jatkan kauden loppuun  
blush.gif

BTW, Mitäs muuten talvella jahdataan?

Tästä paikasta juu tuskin saa jäätelöä, tai mistäpä minä sen tiedän, en ole sisällä koskaan käynyt...

Kirkosta eronneena alan boikotoida näitä herran huoneita olivat ne sitten missäpäin Hämettä hyvänsä  
talktohand.gif

^ Mie käyn duunimatkalla nappaamas tän jos ei oo haettu maanantaihin mennessä.

... ja eihän sinne kirkkoon perttuvv tarvi mennä, pysyttele ulkona
tounge.gif

Kax tuntii kaivelin tätä nettiä, mut mitään järkevää en löytännä...mä oon varmaan tulossa sokeeks .... kaikki motoristi optikot, tulkaa apuun
062802moto_prv.gif

No jos nyt ei tähän mennessä kukaan ole paikallistanut, niin huomenna olisi lähetyskokousta tarjolla klo 11.00

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back