• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki?

Kumpi on mielestäsi siistimpi ajotakki? -

• Icon Dead Man's Hand Daytona Jacket (DMH)

Ääniä: 0 0,0%
  • Fox Creek Leather Vented Reflector Jacket (FCL)

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    0
Fox Creek on parempi. Iconin takki on vähän liikaa joulukuusen/pepsodent-puvun näköinen.

Fox Creekiä on kehuttu useammassa paikassa hyvälaatuiseksi, omakohtaista kokemusta ei ole.

Köh.. silläkö on merkitystä miltä takki muiden mielestä kuvissa näyttää =D

Köh.. silläkö on merkitystä miltä takki muiden mielestä kuvissa näyttää =D
Alkuun mietin ihan samaa, mutta tässä tapauksessa ymmärrän kyllä ongelman koska takit ovat sen verran samantyyliset.

Mun silmään toi Iconin takki näyttää tietenkin paremmalta, Fox creek näyttää kuvissa ehkä vähän pliisulta, turhan tavalliselta.

Ääni Iconille. Minulla on heidän Daytona -takki. Ja olen kyllä ollu tyytyväinen. Riippuu toki siitä, haluatko erottua takillasi massasta tyylin vai kuvion mukaa..

Kokomusta fox näyttää ihan hyvältä, mutta mielestäni Icon on tylympi. Eli kuskin olemus ja pyörä vaikuttaa
wink.gif

No tuo Icon takki vaikuttaa ns. wannabe takilta.

edittiä: Ja eikös takin päälle pueta kuitenkin kerholiivit jolloin takin kuviot ei erotu.

Fox Creek ehdottomasti tyylikkäämpi/miehekkäämpi ulkonäöllisesti ( ja siitähän oli kyse)

No, kun kysytään niin, valitsisin tuon Fox:in. Jos tuo Icon miellyttäisi silmääni, niin miettisin myös, että näyttääkö tuo joulukuusi hyvältä myös viiden vuoden päästä.  
biggrin.gif

...haluatko erottua takillasi massasta tyylin vai kuvion mukaa..

Kokomusta fox näyttää ihan hyvältä, mutta mielestäni Icon on tylympi. Eli kuskin olemus ja pyörä vaikuttaa
wink.gif
Mun mielestä Fox Creek on ehdottomasti miehekäs takki ja omalla tavallaan siisti ilman mitään härpäkkeitä. Mutta hukkuuko Fox Creek tavanomaisuudessaan muiden mustien takkien massaan??? Nuo DMH:n pelikorttikuviot on mielestäni aivan helvetin siistit ja tuolla takilla erottuu aivan takuulla massasta. Joo, en ole koskaan ollut samanlainen kuin muut pojat hiekkalaatikolla, mutta toisaalta en haluaisi näyttää aivan joulukuuseltakaan. Asialla on selvästikin kaksi puolta...

Kuskin olemus: 186 cm ja atleettinen ruumiinrakenne.
Pyörä: astetta tylympi rähinä-kustom.

Tuo jälkimmäinen. Eli siis se ilman noita vitun spedejä merkkejä ja selittelyjä. Ikinä ymmärtäny miks ihmiset ostaa noita takkeja. Noloja, IMHO.

Mun silmään toi Iconin takki näyttää tietenkin paremmalta, Fox creek näyttää kuvissa ehkä vähän pliisulta, turhan tavalliselta.
Niinpä. Sitä tässä juuri mietinkin, että onko Fox Creek jotenkin liian pliisu. Samannäköisiä takkeja saa esimerkiksi Sweep:in mallistosta. Siisti takkihan se Fox Creek on, mutta hukkuuko se muiden rotsien joukkoon? Toisaalta tuo DMH saattaa mennä hieman yli näyttävyydessään...

Back