Kumpi arvokkaampi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hans_81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kumpi arvokkaampi - mopotin vai kotilo?

• Pyörä on kalliimpi.

Ääniä: 0 0,0%
  • Auto on kalliimpi.

Ääniä: 3 100,0%
  • Omistan vain pyörän.

• Omistan vain auton.

• En omista kumpaakaan ko. ajoneuvoista.

• Ääniä yhteensä
    3
Nyt on auto aika paljon kalliimpi
wink.gif

Molemmat taitaa olla yhtä edullisia..? Mutta auton arvo laskee ku lehmän häntä..?
confused_orig.gif

Nyt tuli auto myytyä ja tilalle tuli väliaikaisesti 1500€:n auto.... eli nyt ainakin toistaiseksi on pyörä kalliimpi. Mutta ainakin toivottavasti vain hetken.

Edit: Tuli sadas viesti täyteen... jee
062802jumpie_prv.gif

Niin no, opiskelijan on tyytyminen vähään... Eli auto (Pösö 309) on halvempi kuin pyörä, vaikkei tuo pyöräkään nyt kauheen arvokas ole...
smile_org.gif

No auto tällä hetkellä.
nixweiss.gif
Aina on ollut se periaate että autolla ei niin väliä. Tuli kuitenkin ostettua semmoinen auto millaisesta olen haaveillut. Tämähän tarkoittaa vaan sitä että pyöräkin pitää pian laittaa vaihtoon että menee noi hintasuhteet oikein!
wink.gif

Jammaster, tsemppiä pökötin kanssa, mullakin viime talvena oli opiskelija-autona semmoinen rakkine. Ikinä en oo niin huonoon autoon törmänny. Mutta ajoi se asiansa, liikkui paikasta toiseen!
tounge.gif

vielä kuukausi sitten oli about sixty-fifty.mutta nyt auto n.3 kertaa kalliimpi.pitäähän vaimon päästä mukavasti töihin..
sad_orig.gif
.noh jättäpä keväälle vähä keskusteluvaraa mopon vaihtoon.
wink.gif

Auto on arvokkaampi. Sitä tarvitaan päivittäin, joten sen pitää olla luotettava ja hyvin varusteltu. Miksei autolla ajostakin voisi nauttia? Olen aikaisemmin ajellut halvoilla ritsoilla ihan tarpeeksi.

Wanhempi kotiloista lienee n. 2x mopon hintainen ja uudempi 5x - tiedä vaikka kerroin ensikaudella kasvaisi äärettömäksi = mopojen ja minun tiet erkanevat
lookaround_orig.gif

Pyörään olen valmis sijoittaan ja sijoitus on aina perusteltavissa kun taas autossa riittää että liikkuu ja lämmityslaite toimii. Talviajoon harkitsen enduron ostoa niin vois kotilolla ajoo vieläkin vähentää.
wink.gif

Back